جلسه معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با مدیر برنامه‌های نبیل باهویی برگزار شد.

با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس قصد دارد نبیل باهویی مهاجم سوئدی – مراکشی خود را از لیست تیم خارج کند امروز جلسه‌ای بین حسین بادامکی معاون ورزشی این باشگاه و مدیر برنامه‌های نبیل باهویی برگزار شد.

البته قرار بود نبیل باهویی هم در این جلسه شرکت کند که به خاطر حضور در تمرین در باشگاه حاضر نشد.

در این جلسه طرفین درباره کلیات مربوط به فسخ دوطرفه و توافقی قرارداد مسائل مد نظرشان را مطرح کردند و به نظر نمی‌رسد مشکلی برای پایان دادن به این همکاری وجود داشته باشد اما امور نهایی مربوط به این ماجرا به دوشنبه موکول شد.

مدیر برنامه‌های نبیل باهویی با فسخ توافقی قرارداد این بازیکن مشکلی ندارد اما ظاهرا تلاش می‌کند در مورد دریافت مطالبات او مبلغ بیشتری برای نبیل از باشگاه بگیرد.

بعد از جلسه قرار بر این شد تا دو طرف تمام مسائل مالی و جزئیات مربوط به فسخ قرارداد را فردا روی کاغذ بیاورند و به همین خاطر فردا در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی در جلسه‌ای دیگر این ماجرا فیصله خواهد یافت مگر اینکه اتفاق غیر منتظره‌ای رخ دهد.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس با خارج کردن نام نبیل باهویی از فهرست تیم می‌تواند نام اوستون اورونوف را به عنوان بازیکن جدید وارد لیست خارجی‌های خود کند.

احتمال جدایی همزمان باهویی و زاهدی وجود دارد برای اینکه باشگاه پرسپولیس قصد ندارد این طور به نظر بیاید به خاطر ماندن باهویی زاهدی جدا شده است.