تاریخ انتشار : دوشنبه 21 آبان 1397 - 19:17
کد خبر : 47582

تصادف شدید گاردیل را از وسط ال ۹۰ رد کرد!/ تصاویر

تصادف شدید گاردیل را از وسط ال ۹۰ رد کرد!/ تصاویر

آرمان شرق: برخورد خودروی سواری با گاردریل آتش نشانان را به بزرگراه آزادگان کشاند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ۱۲۵، ساعت ۹:۱۰ دقیقه صبح امروز در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تهران مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با گاردریل، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۲۹ را

آرمان شرق: برخورد خودروی سواری با گاردریل آتش نشانان را به بزرگراه آزادگان کشاند.
به گزارش آرمان شرق به نقل از ۱۲۵، ساعت ۹:۱۰ دقیقه صبح امروز در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تهران مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با گاردریل، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۲۹ را به محل حادثه در بزرگراه آزادگان، بلوار مهتدی، جنب بوستان مادر اعزام نمود.
به گفته علی فولادی رئیس ایستگاه ۱۲۹ که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودروی سواری به دلیل ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و لغزندگی معابر به شدت با گاردریل حاشیه خیابان برخورد کرده و بر اثر این حادثه قسمتی از گاردریل به داخل خودرو وارد شده بود.
وی افزود:خوشبختانه در این حادثه به راننده ۳۵ ساله این خودرو آسیبی وارد نشده بود و پیش از رسیدن آتش نشانان، صحیح و سالم از خودرو خارج شده بود.
فولادی خاطرنشان کرد: آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق این خودرو، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند و با خارج کردن گاردریل از داخل خودرو به وسیله جرثقیل حاضر در محل، خودرو را به محل امن منتقل کردند.
این مقام مسئول ابراز داشت: آتش نشانان با ارائه تذکرات ایمنی به مالک خودرو و سپردن محل به عوامل راهور، به ماموریت خود پایان دادند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.