تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 تیر 1402 - 7:33
کد خبر : 134582

پرسپولیس منتظر جواب نهایی عزت‌اللهی

پرسپولیس منتظر جواب نهایی عزت‌اللهی

آرمان شرق-گروه ورزش:رضا درویش بیش از یک هفته است که در انتظار خبر نهایی عزت اللهی برای پرداخت مبلغ رضایت نامه به حساب باشگاه وایله دانمارک برای صدور رضایتنامه است و سعید عزت‌اللهی هنوز خبر نهایی را به باشگاه اعلام نکرده که یکی از دلایل آن سفر طولانی مدت مدیران چینی باشگاه وایله است.

پرسپولیس منتظر جواب نهایی عزت‌اللهی

پرسپولیس منتظر جواب نهایی عزت‌اللهی/ سرخ‌ها آماده پرداخت مبلغ رضایت‌نامه

باشگاه پرسپولیس پس از تماس های فراوان با سعید عزت اللهی همچنان در انتظار پاسخ نهایی این بازیکن برای پرداخت مبلغ رضایت نامه است. برهمین اساس رضا درویش بیش از یک هفته است که در انتظار خبر نهایی عزت اللهی برای پرداخت مبلغ رضایت نامه به حساب باشگاه وایله دانمارک برای صدور رضایتنامه است و سعید عزت‌اللهی هنوز خبر نهایی را به باشگاه اعلام نکرده که یکی از دلایل آن سفر طولانی مدت مدیران چینی باشگاه وایله است.

به گزارش طرفداری، در این میان و درحالی که سعید عزت اللهی در چند نوبت با یحیی گل محمدی و رضا درویش صحبت کرده، دو باشگاه سپاهان و استقلال نیز برای جذب عزت‌اللهی اعلام آمادگی کردند تا قیمت رضایتنامه این بازیکن از سوی باشگاه دانمارکی حسابی بالا برود.

شبیه اتفاقی که برای شهریار مغانلو رخ داد و درنهایت باشگاه سانتاکلارا با توجه به درخواست همزمان چند باشگاه لیگ برتری حسابی از این انتقال قطعی سود برد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.