تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1402 - 7:46
کد خبر : 136847

هافبک بورکینافاسویی سپاهان از فیورنتینا!

هافبک بورکینافاسویی سپاهان از فیورنتینا!

آرمان شرق-گروه ورزش:دابو که در مون‌پولیه مطرح شده و سپس با درخشش در سن‌اتین به فیورنتینا پیوسته و سال‌ها در سری آ حضور داشته، همان مهره مفقوده تیم مورایس است، که این روزها محمدرضا ساکت تمام تلاشش را به کار گرفته که مشکلش را برای حضور رسمی در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی حل کند.

هافبک بورکینافاسویی سپاهان از فیورنتینا!

شماره شش جدید سپاهان از فیورنتینا!

به گزارش “ورزش‌ سه”، چند روز پیش بود که خرید جذب برایان دابو توسط سپاهان و توافق با این هافبک ۳۱ ساله بورکینافاسویی منتشر شد، اما در ادامه مدیران باشگاه به دلیل قوانین جدید و عبور از سقف قرارداد تعیین شده نتوانستند از این بازیکن رونمایی کنند.

دابو که در مون‌پولیه مطرح شده و سپس با درخشش در سن‌اتین به فیورنتینا پیوسته و سال‌ها در سری آ حضور داشته، همان مهره مفقوده تیم مورایس است، که این روزها محمدرضا ساکت تمام تلاشش را به کار گرفته که مشکلش را برای حضور رسمی در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی حل کند.

در این بین و در شرایطی که به صورت غیررسمی اخباری درباره حضور برایان دابو در اصفهان و تمرین در کنار سایر بازیکنان تیم منتشر شده بود، حالا عکسی بی کیفیت از این بازیکن در جروکان که مانند کمپ باغ فردوس از نگاه کنجکاوانه ایمن نیست و دومین زمین تمرین سپاهان است، شکار شده که او را در کنار هادی محمدی مدافع میانی طلایی پوشان در حال اضافه شدن به تمرین گروهی تیم نشان می‌دهد.

1909177
سپاهان در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ برتر مقابل تراکتور بازیکن شماره ۶ نداشت که این پیراهن در دیدارهای آینده بر تن برایان دابو دیده خواهد شد

البته عیسی آل‌کثیر مهاجم جنوبی و خرید خبرساز طلایی پوشان هم با مشکلی مشابه مشکل دابو مواجه است و باید دید محمدرضا ساکت چه راه حلی برای اضافه کردن هر چه سریع‌تر این دو بازیکن به مهره‌های در دسترس مورایس خواهد داشت.

اضافه شدن این دو بازیکن و به ویژه دابو از این جهت بسیار حائز اهمیت است که مورایس اخیرا با مصدومیت امید نورافکن و محمد کریمی دو بازیکن خط میانی مورد نیاز خود مواجه شده و باید هر چه سریع‌تر بازیکنان جانشین به اردوی این تیم اضافه شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.