تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 - 8:40
کد خبر : 149899

افتتاح پروژ‌های عمرانی و صنعتی در هشتمین  سفر هیات دولت به خوزستان

نتایج هشتمین سفر رییسی به خوزستان

نتایج هشتمین سفر رییسی به خوزستان

آرمان شرق-گروه سیاست:رییس‌جمهور به منظور افتتاح چند پروژه بزرگ صنعتی و عمرانی برای هشتمین بار از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد. رییس جمهوری با استقبال استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان استانی وارد خوزستان شد. وی در این در سفر به استان خوزستان در آیین بهره‌برداری از میادین نفتی سپهر و جفیر، بهره‌برداری از کارخانه فولاد زمزم ۳ و طرح‌های فولادی بخش خصوصی از جمله فولاد آتیه در اهواز، افتتاح طرح میان مدت غدیر به منظور آبرسانی به ۲۶ شهر و ۱۰۰۰ روستای استان خوزستان، افتتاح تصفیه خانه شهرهای شوشتر، اندیمشک، مسجدسلیمان و دارخوین، بهره‌برداری از طرح میان‌مدت آبرسانی به شهرهای دزفول، لالی، شوشتر و اندیمشک حضور یابد.

نتایج هشتمین سفر رییسی به خوزستان

آرمان امروز: ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور به منظور افتتاح چند پروژه بزرگ صنعتی و عمرانی برای هشتمین بار از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد. رییس جمهوری با استقبال استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان استانی وارد خوزستان شد. وی در این در سفر به استان خوزستان در آیین بهره‌برداری از میادین نفتی سپهر و جفیر، بهره‌برداری از کارخانه فولاد زمزم ۳ و طرح‌های فولادی بخش خصوصی از جمله فولاد آتیه در اهواز، افتتاح طرح میان مدت غدیر به منظور آبرسانی به ۲۶ شهر و ۱۰۰۰ روستای استان خوزستان، افتتاح تصفیه خانه شهرهای شوشتر، اندیمشک، مسجدسلیمان و دارخوین، بهره‌برداری از طرح میان‌مدت آبرسانی به شهرهای دزفول، لالی، شوشتر و اندیمشک حضور یابد.

این هشتمین سفر آیت الله رئیسی به استان خوزستان از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون است، رییس جمهور در این سفر علاوه بر افتتاح رسمی چندین پروژه و طرح‌ اقتصادی و عمرانی، با مردم برخی شهرهای استان نیز دیدار کردند.

بهره‌برداری از میادین نفتی سپهر و جفیر، طرح غدیر برای آبرسانی به ۲۶ شهر و هزار روستای استان، کارخانه فولاد زمزم ۳، تصفیه‌خانه شهرهای شوشتر، اندیمشک، مسجدسلیمان و دارخوین و همچنین طرح آبرسانی به شهرهای دزفول، لالی، شوشتر و اندیمشک، طرح‌های آبرسانی و پایدارسازی آب پایانه‌های شلمچه و چذابه و بیش از هزار و ۷۰۰ روستا و آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی فدک با هدف تامین آب مصرفی شمال شرق خوزستان و شهرهای ایذه، باغملک، قلعه تل، میداوود، صیدون، رامهرمز و هفتکل و ۶۹۰ روستای منطقه نیز از برنامه های رییس جمهور در سفر به خوزستان است.

 مجموعه صنعتی پاک چوب شوش

رییس جمهور در نخستین برنامه سفر خود به استان خوزستان در مجموعه صنعتی پاک چوب شوش حاضر شد و از امکانات، تجهیزات و خطوط تولید این مجموعه در بخش‌های مختلف بازدید کرد.

مجموعه کشت و صنعت پاک چوب با هدف تکمیل زنجیره تامین، کاهش واردات و جلوگیری از خروج ارز از کشور اقدام به اجرای ۱۲ میلیون متر مکعب عملیات خاکبرداری و کاشت ۱۰۲ میلیون اصله نهال اکالیپتوس کرده است که این امر علاوه بر توسعه فضای سبز و بهبود شرایط زیست محیطی زیر ساخت لازم جهت تامین مواد اولیه بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین خط تولید ام‌دی‌اف منطقه با ظرفیت سالانه ۴۰۰ هزار متر مکعب را نیز ایجاد کرده است.

مجموعه صنعتی پاک چوب خوزستان

مجموعه کشت و صنعت تخته فشرده پاک چوب خوزستان با سرمایه گذاری ۶۶ میلیارد ریال روز جمعه با حضور رییس جمهور در شوش به بهره‌برداری رسید.

مجموعه کشت و صنعت تخته فشرده پاک چوب خوزستان با ایجاد جنگل درختان (اکالیپتوس) به مساحت ۵۵۰ هکتار در شهرستان شوش و ایجاد کارخانه ام‌دی‌اف خام و محصولات مرتبط برای ایجاد زنجیره کامل تأمین تولید از کاشت بذر تا نهال و کاشت درخت و پس از آن تولید ام‌دی‌اف خام و روکش توانسته گام مهمی را برای تأمین بخشی از مواد اولیه مورد نیاز تولید ام‌دی‌اف بردارد و وابستگی به واردات کم کند.

رییس جمهور: سیاست دولت تقویت بخش خصوصی است

آیت الله رییسی در آیین افتتاح مجموعه کشت و صنعت تخته فشرده پاک چوب خوزستان با بیان اینکه سیاست و رویکرد محوری دولت سیزدهم سپردن کارها در عرصه تولید به بخش خصوصی است، گفت: تمام همت و تلاش دولت، ایجاد بستر مناسب برای حضور فعال بخش خصوصی در عرصه کار و تولید کشور است.

رییس جمهور افزود: ایجاد فضای مناسب برای فعالیت بخش خصوصی و نظارت و سیاست گذاری دولت راه تحول در تولید و اشتغال در کشور است.

دستور ویژه رییس جمهور برای افزایش ۱۰ برابری ظرفیت تولید شرکت پاک چوب شوش

رییس جمهور در حاشیه افتتاح طرح پاک چوب شوش و بازدید از بخش های مختلف این شرکت، دستورات ویژه ای را برای افزایش ۱۰ برابری ظرفیت تولید و اشتغال این کارخانه صادر کرد.

آیت الله رییسی روز جمعه در دیدار صمیمی با کارگران این واحد تولیدی و اطلاع از ظرفیت‌ها و موانع موجود در مسیر توسعه این طرح مهم صنعتی، بر افزایش ۱۰ برابری ظرفیت تولید و اشتغال زایی در این شرکت تاکید کرد.

طرح آبیاری زیرسطحی شرکت کشت و صنعت کارون

اولین طرح «آبیاری نوین زیرسطحی هوشمند» با حضور رییس جمهور در مجتمع کشت و صنعت کارون شوشتر استان خوزستان به بهره‌برداری رسید.

در طرح مکانیزه هوشمند قطره‌ای – زیرسطحی، آبیاری به شیوه مستقیم انجام و به ریشه محصول می‌رسد؛ در واقع آب به سطح زمین داده نمی‌شود و رطوبتی که در کنار ریشه است موجب صرفه‌جویی در مصرف آب، افزایش میزان بهره وری و توزیع مناسب کود و سم می‌شود.

رییس جمهور برای دیدار با مردم ایذه راهی این شهرستان شد

آیت الله رییسی در ادامه سفر خود به خوزستان، بعد از افتتاح چند پروژه اقتصادی برای دیدار عمومی با مردم ایذه راهی این شهرستان شد.

مردم خون گرم و مهمان نواز ایذه که از ساعت ها قبل در خیابان های مسیر حرکت رییس جمهور تا مصلای نماز جمعه برای استقبال از آیت الله رییسی حاضر شده بودند متناسب با سنت بومی و محلی خود از جمله آیین سنتی چوب بازی، ورود مهمان ارجمند خود را گرامی داشتند.

 لحظه شماری مردم ایذه برای دیدار رییس جمهور

اقشار مختلف مردم ایذه از زن و مرد تا کودک و جوان، مشتاقانه در انتظار ورود آیت الله رییسی و دیدار با هستند.

مردم شهرستان ایذه روز جمعه ۱۸ اسفند از ساعت‌ها قبل در مصلای نماز جمعه این شهر در انتظار حضور رییس جمهور هستند.

توقف چند باره خودرو رییس جمهور در میان انبوه جمعیت استقبال کننده ایذه‌ای

مردم ایذه که امروز(جمعه) میزبان رییس جمهور هستند، با حضوری پرشور و گسترده در خیابان ها به گرمی و شکوهی خاص از آیت الله رئیسی استقبال کردند، به طوری که خودرو حامل رییس جمهور بارها در میان انبوه جمعیت استقبال کننده متوقف شد.

نه تنها خیابان های سطح شهر، محوطه مصلای شهر ایذه از جمله صحن و حیاط آن مملو از جمعیت مشتاقی است که آمده اند تا عهدی دوباره ببندند با آرمان های انقلاب و ثابت کنند که همچنان پای کار انقلاب هستند.

استقبال پرشور مردم ایذه از رییس جمهور

مردم ایذه روز جمعه به گرمی و باشکوه از آیت الله رئیسی استقبال کردند؛ رییس جمهور صبح امروز(جمعه ۱۸ اسفند) به منظور بهره برداری از چندین پروژه مهم و بزرگ تولیدی، صنعتی و خدماتی وارد استان خوزستان شد.

رییس جمهور: اجازه نمی‌دهم رشوه و فساد در سیستم اداری نفوذ کند

رییس جمهور در جمع باشکوه مردم ایذه تاکید کرد: اجازه نمی دهم رشوه و فساد در سیستم اداری کشور نفوذ کند چراکه اراده بنده و همه دولتمردان خدمت بی منت، صادقانه و بی چون و چرا به مردم است.

آیت الله سید ابراهیم رییسی روز جمعه در جمع باشکوه مردم ایذه که در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، تصریح کرد: مبادا بشنوم که روابط ناسالم در سیستم اداری کشور نفوذ کرده و جای روابط سالم را گرفته است.

ایذه در استقبال از رییس دولت سیزدهم سنگ تمام گذاشت

غیورمردان و شیرزنان ایذه دلاور با استقبال پرشور از رییس جمهور سنگ تمام گذاشتند.

آیت الله رییسی دقایقی پیش با استقبال پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار ایذه در مصلای امام خمینی(ره) این شهر به دریای مهربانی مردم پیوست و در جمع مردم ایذه به ایراد سخن پرداخت.

رییس جمهور از مصرف ۸۰ درصدی آب در بخش کشاورزی انتقاد کرد

رییس جمهور ضمن انتقاد از مصرف ۸۰ درصدی آب در بخش کشاورزی و آبیاری اراضی بر توسعه سامانه های نوین و آبیاری زیرسطحی در این بخش تاکید کرد.

آیت الله سیدابراهیم رییسی روز جمعه در آیین افتتاح طرح آبیاری زیرسطحی شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر، افزود: با توجه به اقلیم و شرایط آب و هوایی کشور، اجرای گسترده طرح آبرسانی زیرسطحی در اراضی زراعی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

قول مساعد رییس جمهور برای حل مشکل نیشکر هفت تپه

رییس جمهور در جریان حضور در شرکت پاک چوب شوش با تعدادی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه(به عنوان نماینده مجموعه کارگران) دیدار و ضمن شنیدن دغدغه های آنها، برای رفع مشکلات و همچنین واگذاری قطعی این شرکت به صنایع جانبی قول مساعد و پیگیری جدی داد.

آیت الله سیدابراهیم رییسی که صبح امروز (جمعه ۱۸ اسفند) برای افتتاح طرح مهم پاک چوب به شوش رفته بود با مشاهده جمعی از کارگران در ورودی شرکت پاک چوب، با این افراد دیدار و به معاون اجرایی و رییس دفتر خود ماموریت دارد ضمن شنیدن مسایل، مطالبات کارگران را بررسی و پیگیری کنند.

بزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز با حضور رییس جمهور بهره برداری شد

بزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور با عنوان زمزم سه در اهواز و در مجموعه شرکت فولاد خوزستان روز جمعه با حضور رییس جمهور بهره‌برداری شد.

در سفر روز جمعه رییس‌جمهور این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تامین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشور وارد زنجیره تولید و به بهره برداری رسمی رسید.

بهره برداری رسمی از میادین سپهر و جفیر

بهره برداری از میادین نفتی سپهر و جفیر طی مراسمی و با دستور رییس جمهور و با قراردادی به میزان سرمایه گذاری ۲.۸ میلیارد دلار به مدت زمان ۲۰ سال و با میانگین تولید روزانه ۷۴ هزار بشکه نفت، به صورت رسمی آغاز شد.

آیت الله سیدابراهیم رییسی روز جمعه در جریان سفر به خوزستان و از طریق یک ارتباط زنده تصویری(ویدیو کنفرانس) با حضور وزیر نفت و جمعی از مقامات استان و شرکت نفت، دستور رسمی فعالیت میادین نفتی سپهر و جفیر را صادر کرد.

میادین نفتی سپهر و جفیر در منطقه غرب کارون به فاصله ۶۰ کیلومتری متری از جنوب غربی شهر اهواز واقع شده است که در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم و وزارت نفت برای توسعه میادین نفتی و افزایش تولید نفت، برنامه جامع توسعه و تولید از میادین نفتی سپهر و جفیر در شرکت ملی نفت ایران طرح‌ریزی شد که مسوولیت آن به شرکت مهندسی توسعه نفت از شرکت‌های فرعی شرکت ملی نفت ایران واگذار شد.

دولت اجازه تعطیلی هفت تپه را نمی دهد/ مالکیت شرکت قطعی واگذار می‌شود

رییس دفتر رییس جمهور با تاکید بر اینکه کارگران هفت تپه بدانند که دولت سیزدهم اجازه نمی دهداین شرکت تعطیل شود، گفت: هفت تپه پا برجا است و توسعه می یابد؛ همچنین واگذاری مالکیت آن به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیز به طور قطع عملی می‌شود.

غلامحسین اسماعیلی روز جمعه در جریان سفر رییس جمهور به خوزستان با حضور در جمع تعدادی از کارگران شرکت هفت تپه و با بیان اینکه از پیگیری های کارگران برای گره گشایی از مسایل این شرکت تشکر می کنیم، افزود: پیگری کارگران منجر به نتایج خوبی برای شرکت شده و بسیاری از مسایل نیز حل شده است.

معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه دولت شبانه روز برای گره گشایی از مسایل در تلاش است، گفت: دولت سیزدهم ثابت کرده که اهل کار است و عزمی جدی برای حل مشکلات کشور دارد.

به گزارش ایرنا، محسن منصوری روز جمعه در گفت و گو با کارگران شرکت هفت تپه افزود: حضور مسوولان کشوری در روز جمعه و تعطیلات در استان های مختلف نشان می دهد که دولت سیزدهم برای حل مسایل به طور مستمر در میدان خدمت به مردم حضور دارد.

اوجی: تولید میادین نفتی خوزستان در دولت سیزدهم به ۲.۷ میلیون بشکه در روز رسید

وزیر نفت با بیان اینکه در ابتدای دولت سیزدهم و همزمان با شروع افزایش ظرفیت از ۵۶ میدان نفتی و گازی خوزستان روزانه یک میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه برداشت می شد، گفت: این رقم امروز و به همت کارشناسان، پیمانکاران و متخصصان داخلی به ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه در روز افزایش یافته است.

جواد اوجی روز جمعه در جریان سفر رییس جمهور به استان خوزستان و در آیین بهره‌برداری رسمی از میدان‌های نفتی سپهر و جفیر، با اشاره به افزایش ۴۸ میلیون بشکه‌ای ظرفیت تولید نفت ایران با راه اندازی این میادین، اظهار کرد: ۱۳۲ طرح نیمه تمام در بخش بالادستی و پایین دستی صنعت نفت و گاز کشور به ارزش ۲۸.۵ میلیارد دلار طی ۲ سال اخیر و به همت دولت سیزدهم تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

کارخانه زمزم سه فولاد خوزستان ۹۰ میلیون دلار برای کشور صرفه‌جویی ارزی دارد

مدیر عامل فولاد خوزستان گفت: بزرگترین کارخانه آهن اسفنجی خاورمیانه به نام زمزم سه برای کشور ۹۰ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی به همراه دارد.

امین ابراهیمی امروز جمعه در آیین بهره‌برداری از کارخانه زمزم سه در محل شرکت فولاد خوزستان بیان کرد: همچنین این شرکت سالانه ۵۰۰ میلیون دلار صادرات خواهد داشت.

کارخانه نورد فولاد آتیه خاورمیانه  به بهره‌برداری رسید

کارخانه نورد فولاد آتیه خاورمیانه روز جمعه با حضور آیت الله رییسی، رییس جمهور در مجموعه شهرک‌های صنعتی اهواز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، طرح فولاد آتیه خاورمیانه اهواز، با ظرفیت تولید ۶۰۰ هزار تن، توسط بخش خصوصی و با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان اجرا شد؛ محصول تولیدی این طرح، ورقهای فولادی گرم بوده که ارزش سرمایه گذاری در این طرح ۵۰ هزار میلیارد ریال است.

وزیر صمت: شرکت‌های تولیدی صادرات محور حمایت می‌شوند

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سال آینده از شرکت‌هایی در کشور حمایت خواهد شد که فعالیت آن‌ها صادرات محور باشد و در کیفیت تولید با دیگر کشورها رقابت کنند.

عباس علی‌آبادی روز جمعه در حاشیه بازدید از ۲ شرکت فولاد آتیه و بهسازان در اهواز بیان کرد: تولید در خوزستان به یک نقطه امید رسیده که همان توسعه پایدار است.

رییس جمهور: اراده ملت ایران در جهت اقتصاد مقاومتی شکست سنگینی برای دشمن بود

رییس جمهور با بیان اینکه دانش مهندسان، کارشناسان با ایمان و باور مردم مایه پیروزی ایران اسلامی در جنگ اراده ها شد، گفت: عزم و اراده آهنین مردم در راستای اصل اقتصاد مقاومتی و تحقق رشد تولید و اشتغالزایی، شکست سنگینی را بر دشمنان این سرزمین تحمیل کرد.

به گزارش ایرنا آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در آیین افتتاح پروژه های اقتصادی و عمرانی استان خوزستان که در محل شرکت فولاد خوزستان برگزار شد، افزود: بهره برداری از طرح فولادی زمزم سه با ظرفیت تولید ۲ میلیون تن در سال نشانه توان و ظرفیت داخلی کشور و جایگاه ویژه ایران در سطح منطقه و جهان است.

 آیین افتتاح طرح‌های اقتصادی و عمرانی در فولاد خوزستان

آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در آیین افتتاح طرح‌های اقتصادی و عمرانی خوزستان در محل شرکت فولاد حضور یافت و در این آیین طرح آهن اسفنجی زمزم سه، میادین نفتی مشترک سپهر و جفیر و کارخانه نورد فولاد آتیه خاورمیانه به صورت ویدیو کنفرانس به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۲۸ طرح صنعت آب و برق با حضور رییس جمهور در خوزستان آغاز شد

بهره برداری از ۲۸ طرح صنعت آب و برق استان خوزستان با اعتباری افزون بر ۹۰ هزار میلیارد ریال روز جمعه طی مراسمی با حضور رییس‌جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت آغاز شد.

این طرح‌ها به صورت همزمان و در شهرستان‌های شوشتر، اندیمشک، دزفول، لالی، شادگان، ایذه، هندیجان، ماهشهر، باغملک و اهواز به بهره برداری رسیدند.

بهره‌برداری از مجموعه صنعتی پاک چوب خوزستان

مجموعه کشت و صنعت تخته فشرده پاک چوب خوزستان با سرمایه گذاری ۶۶ هزار میلیارد ریال روز جمعه با حضور رییس جمهور در شوش به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از یک واحد کشاورزی در دزفول با حضور وزیر جهاد کشاورزی

هلدینگ کشاورزی رحمت تجارت دزفول روز جمعه با حضور وزیر جهاد کشاورزی و دیگر مسوولان استانی و محلی به بهره برداری رسید که زمینه اشتغال مستقیم ۱۲۰ نفر را فراهم می‌کند.

اجرای طرح توسعه هلدینگ کشاورزی در دزفول آغاز شد

اجرای طرح توسعه ۲ فاز تولید خوراک دام و تولید برنج هلدینگ کشاورزی رحمت تجارت دزفول روز جمعه با حضور وزیر کشاورزی و مسوولان استانی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، واحد تولید خوراک دام هلدینگ رحمت تجارت دزفول که در حال حاضر ظرفیت تولید و بسته‌بندی ۹۰ هزار تن خوراک دام را دارد قرار است با اجرای این طرح به ۱۳۰ هزار تن افزایش یابد.

 بازدید وزیر صنعت از ۲ شرکت صنعتی در اهواز

همزمان با سفر رییس جمهور به خوزستان، وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز جمعه از شرکت فولاد آتیه در شهرک صنعتی شماره پنج و شرکت بهسازان جنوب در شهرک صنعتی شماره سه اهواز بازدید کرد.

اوجی: کمک وزارت نفت به میراث فرهنگی مضاعف می‌شود

وزیر نفت با بیان اینکه این وزارتخانه کمک‌های خوبی در بحث میراث فرهنگی داشته است، گفت: کمک‌های وزارت نفت در قالب مسوولیت‌های اجتماعی مضاعف می‌شوند.

جواد اوجی که روز جمعه همراه رییس جمهور به استان خوزستان سفر کرده است در جریان بازدید از قمش مومنان از آثار تاریخی دزفول افزود: جاذبه‌های تاریخی دزفول ما را به شوق آورد و در بحث کمک به آثار باستانی به‌خصوص آثار این شهر کمک مضاعفی خواهیم داشت.

نحوه مدیریت و استفاده از منابع کشور نیازمند بازنگری است/ دولت سیزدهم خستگی نمی‌شناسد

رییس جمهور با اشاره به اهمیت افزایش بهره‌وری و استفاده حداکثری از ظرفیت های کشور که باید در اولویت کاری دستگاه های اجرایی کشور قرار گیرد، گفت: نحوه مدیریت و بهره گیری از نیروی انسانی ، تجهیزات و منابع در دستگاه های کشور به بازنگری نیاز دارد.

آیت الله سیدابراهیم رییسی عصر جمعه در آیین بهره برداری از ۲۸ طرح صنعت آب و برق خوزستان در محل گیت بوستان اهواز ضمن تجلیل از خدمات مجموعه صنعت آب و برق کشور، افزود: ظرفیت های خدادادی بسیاری در کشور وجود دارد که باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود.

وزیر نیرو: مدیریت سدها موجب مهار ۲ سیل مخرب در کشور شد

وزیر نیرو با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه آب و برق، گفت: مدیریت مطلوب و منطقی ذخایر سدها، موجب مهار ۲ سیل مخرب در کشور مهار و از خسارتهای جانی و مالی جلوگیری شد.

علی‌اکبر محرابیان شامگاه جمعه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های صنعت آب و برق خوزستان که در سالن اجتماعات گیت بوستان اهواز برگزار شد، افزود: تابستان سال ۱۴۰۰ بعد از رای اعتماد کابینه و قبل از شروع کار در وزارت نیرو، همراه رییس جمهور به خوزستان سفر کردم که با حجم وسیعی از انتظارات به ویژه مطالبات انباشت شده در حوزه‌های مختلف به ویژه آب و برق روبرو شدیم.

بهره برداری از ۳۲ طرح برق منطقه‌ای خوزستان

همزمان با سفر رئیس جمهور ۳۲ طرح زیرساختی و توسعه‌ای شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به ارزش سرمایه‌گذاری ۳۳ هزار و ۸۳۷ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان جمعه در حاشیه آئین بهره برداری از طرح‌های صنعت آب و برق استان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این طرح‌ها، توسعه زیرساخت‌ها در سطح استان را به همراه دارد و باعث تامین برق پایدار برای همه بخش‌های مصرفی خواهد شد، اظهار کرد: امروز ۳۲ پروژه زیرساختی این شرکت در بخش احداث و توسعه پست‌ و خطوط انتقال و فوق توزیع با ارزش سرمایه‌گذاری ۳۳ هزار و ۸۳۷ میلیارد ریال بهره برداری شد.

وزیر جهادکشاورزی از اجرای طرح زراعت چوب در ۴۵۰ هزار هکتار از اراضی کشور خبر داد

وزیر جهادکشاورزی گفت: طرح زراعت چوب در ۴۵۰ هزار هکتار از اراضی کشور با محوریت کشت اوکالیپتوس و صنوبر در حال اجراست.

به گزارش ایرنا، محمدعلی نیکبخت روز جمعه در آیین افتتاح طرح تولیدی پاک چوب خوزستان، افزود: در راستای تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه قرار است زراعت چوب در ۴۵۰ هزار هکتار از اراضی کشور طی مدت پنج سال اجرا شود.

رییس‌جمهور به مقام شامخ شهدای خوزستان ادای احترام کرد
آیت الله سیدابراهیم رییسی جمعه شب در آخرین برنامه از سفر یک روزه خود به استان خوزستان با حضور در معراج شهدای اهواز به مقام شهدای استان ادای احترام کرد.

به گزارش ایرنا ، رییس جمهور در سفر یک روزه خود به خوزستان پس از حضور در آیین بهره برداری از طرح های متعدد عمرانی و اقتصادی، شامگاه جمعه در معراج شهدای اهواز حاضر و به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس ادای احترام کرد.

محرابیان: عملیات اجرایی تصفیه‌خانه دوم فاضلاب اهواز ۳۰ درصد پیشرفت دارد

وزیر نیرو روند اجرای طرح جامع فاضلاب کلانشهر اهواز را چشمگیر ارزیابی کرد و گفت: عملیات اجرایی تصفیه خانه دوم فاضلاب اهواز ۳۰ درصد پیشرفت ادامه دارد.

علی‌اکبر محرابیان شامگاه جمعه در حاشیه مراسم بهره برداری از افتتاح ۲۸ طرح آب و برق خوزستان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طرح جامع فاضلاب اهواز از جمله طرح‌های بسیار مهم وزارت نیرو است، افزود: طول مسیرهای ارتباطی(خیابان و اتوبون) در شهر اهواز ۷۱ کیلومتر است که حدود ۲ برابر این مسیرها، شبکه جمع آوری فاضلاب در زیر شهر احداث شده است.

آیت‌الله رئیسی رییس جمهور شامگاه جمعه پس از یک سفر فشرده کاری و شرکت در چندین برنامه و سفر به شهرستان ها، جمعه شب اهواز را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش ایرنا، هشتمین سفر رییس جمهور به خوزستان با بهره‌برداری از چندین پروژه مهم و بزرگ تولیدی، صنعتی و خدماتی ثمرات و نتایج ملموسی برای استان در برداشت.

آیت الله سیدابراهیم رییسی روز جمعه به همراه وزاری نفت، جهاد کشاورزی، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، معاون اجرایی و رییس دفتر رییس جمهور از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد.

بهره برداری رسمی از پروژه بزرگ میادین نفتی در غرب کارون، حضور در مجموعه صنعتی پاک چوب خوزستان، بازدید از اقدامات انجام شده در حوزه زراعت چوب، طرح کشت و صنعت تخته فشرده و افتتاح رسمی شرکت تولیدی «نوین چوب تخت فشرده خاورمیانه»، بازدید از طرح توسعه آبیاری زیرسطحی در کشت و صنعت‌های خوزستان، افتتاح متمرکز چند طرح وزارت نیرو در حوزه آبرسانی و شبکه فاضلاب، دیدار با مردم ایذه و بررسی روند اجرای مصوبات سفرهای قبلی مربوط به این منطقه به ویژه در زمینه آب آشامیدنی و کشاورزی، بهره برداری از کارخانه فولاد زمزم سه و طرح‌های فولادی بخش خصوصی از جمله فولاد آتیه در اهواز از برنامه‌های سفر رییس جمهور به خوزستان بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.