تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1402 - 15:30
کد خبر : 135597

معرفی و دانلود بهترین برنامه مذهبی Muslim Pro Apk

معرفی و دانلود بهترین برنامه مذهبی Muslim Pro Apk

اگر از پیروان اسلام هستید، Muslim Pro برای افرادی مانند شما می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد. این برنامه شامل مواردی همچون، قران، اذان، قبله‌نما، تقویم اسلامی، اوقات نماز و بسیاری از موارد دیگر است. هم چنین زمانی که خواندن دعایی را فراموش می‌کنید، این برنامه با یادآوری می‌تواند نقش به سزایی ایفا کند. با برنامه Muslim Pro شما یک کتاب راهنمای

اگر از پیروان اسلام هستید، Muslim Pro برای افرادی مانند شما می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد. این برنامه شامل مواردی همچون، قران، اذان، قبله‌نما، تقویم اسلامی، اوقات نماز و بسیاری از موارد دیگر است. هم چنین زمانی که خواندن دعایی را فراموش می‌کنید، این برنامه با یادآوری می‌تواند نقش به سزایی ایفا کند.
با برنامه Muslim Pro شما یک کتاب راهنمای کامل برای همه مشاغل مرتبط با مسلمانان خواهید داشت. از یادگیری در مورد تاریخ ادیان، کاوش در جنبه‌های مختلف ادیان، تا دریافت برنامه‌های ثابت خود در ساعات دقیق زمانی که باید به اعمال مذهبی خود بپردازید.

 ویژگی‌های کلیدی و مهم اپلیکیشن Muslim Pro

  1. قرآن: Muslim Pro شامل نسخه دیجیتالی قرآن، کتاب مقدس اسلام است.کاربران می‌توانند قرآن را به زبان عربی بخوانند و هم چنین به ترجمه قران با زبان های مختلف ، دسترسی داشته باشند. این اپلیکیشن همچنین تلاوت‌های صوتی قرآن توسط قاریان مختلف را برای کمک به کاربران در تلفظ و تلاوت صحیح ارائه می‌دهد.

  2. اذان: اذان اسلامی است که هر روز پنج بار از مساجد خوانده می‌شود تا مسلمانان را از وقت اقامه نمازهای واجب آگاه کنند. Muslim Pro اعلان‌های دقیق و به‌موقع اذان را بر اساس موقعیت مکانی کاربر ارائه می‌دهد و اطمینان می‌دهد که هیچ‌وقت نماز را از دست نمی‌دهد.

  3. اوقات نماز: این برنامه اوقات نماز را برای مسلمانان محاسبه و نمایش می‌دهد، از جمله نماز صبح، ظهر، عصر، مغرب و نماز عشا. این اوقات نماز بر اساس مکان کاربر و روش محاسبه‌ای است که انتخاب می‌کند.

  4. جهت قبله: قبله به جهتی می گویند که مسلمانان به هنگام نماز روبه روی ان می ایستند و نماز میخوانند. قبله ی مشترک همه ی مسلمانان جهان به سمت کعبه که در عربستان سعودی قرار دارد می باشد. Muslim Pro دارای یک قطب‌نما قبله است که به کاربران کمک می‌کند بدون توجه به اینکه در کجای جهان هستند، جهت صحیح را تعیین کنند.

Muslim Pro Apk Mod

  1. تقویم اسلامی: Muslim Pro ممکن است تقویم اسلامی را نیز ارائه دهد که بر اساس منظومه قمری است و شامل رویدادها و تعطیلات مهم اسلامی است.

  2. رستوران‌ها و مساجد حلال: muslim pro ممکن است دارای ویژگی‌هایی باشد که به کاربران امکان می‌دهد رستوران‌ها و مساجد حلال مجاور را در مجاورت خود بیابند و برای مسافران و کاربران در مکان‌های ناآشنا راحت باشد.

 Muslim Pro Apk بخش ویژه‌ای را برای مسلمانان فراهم می‌کند تا با یکدیگر گفتگو و چت کنند. از طریق این انجمن، آنها می‌توانند آزادانه در مورد زندگی و فعالیت‌های روزمره خود با یکدیگر تعامل داشته باشند و به اشتراک بگذارند. هیچ‌کس احساس تنهایی نمی‌کند و به‌عنوان یک خانواده مسلمان با هم دعا می‌کنند. علاوه بر این، شبیه به سایر شبکه‌های اجتماعی کار می‌کند، اجازه ارسال عکس و ‌اشتراک‌گذاری داستان‌های خود را برای همه در سرتاسر جهان دارد. Muslim Pro مردم را به هم نزدیک‌تر می‌کند و اسلام را در تمام نقاط جهان‌گسترش می‌دهد.

 به‌عنوان کلام آخر با دانلود Muslim Pro Apk می‌توانید در همه مسائل مربوط به اسلام جستجو کنید و دین خود را گسترش دهید. هم چنین برای دیدن نسخه Pro Apk سایر برنامه های اندرویدی می‌توانید به وب‌سایت Apkmodct مراجعه کنید و به‌صورت مستقیم و رایگان دانلود کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.