«پرسپولیس» به جای بدهی؟

 با این وجود گویا تامین اجتماعی چندان تمایلی به تملک پرسپولیس ندارد. دیروز مصاحبه‌ای از مدیرکل نظارت بر امور مشترک شرکت‌های تامین اجتماعی منتشر شد که در بخشی از آن آمده بود: «ما مالک ۵۶ درصد سهام ذوب‌آهن اصفهان هستیم و اکنون مالکیت این باشگاه را در اختیار داریم. مقررات صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا امکان ارائه مجوز حرفه‌ای برای مالکیت مستقیم یا غیرمستقیم بیش از یک باشگاه را نمی‌دهد. در واقع اساسا از ریشه مشکل داریم که بخواهیم مالکیت پرسپولیس را در اختیار بگیریم و بار دیگر بحث مالکیت مشترک پرسپولیس پیش می‌آید و مشکل این باشگاه را حل نخواهد کرد.» بخش جالب‌تر این مصاحبه اما اینجاست: «اصلا مساله خرید باشگاه پرسپولیس توسط سازمان تامین اجتماعی مطرح نیست، بلکه پیشنهاد شده که به‌جای بخشی از بدهی سنگین دولت به سازمان تامین اجتماعی، باشگاه پرسپولیس منتقل شود!» پس از این اظهارات، در همین زمینه از محمدشروین اسبقیان، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان سوال شد که او هم جواب داد: «چنین موضوعی را نشنیده‌ام، اما سیاست وزارت ورزش و جوانان این است که این باشگاه را واگذار کند و دولت نیز به جد پیگیر این موضوع است تا زودتر وضعیت این دو باشگاه مشخص و تعیین تکلیف شود تا دغدغه هواداران برطرف شود.»

تایید واگذاری پرسپولیس به خاطر بدهی

در برنامه فوتبال برتر سند واگذاری پرسپولیس به تامین اجتماعی به خاطر بدهی دولت به این سازمان لو رفت.

تایید واگذاری پرسپولیس به خاطر بدهی (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، بعد از مصاحبه مسئولان تامین اجتماعی مبنی بر اینکه این سازمان اقدامی برای خرید پرسپولیس نکرده و این مساله پیشنهادی از سوی دولت برای تسویه بدهی ها بوده، وزارت ورزش چنین مسئله‌ای را تکذیب کرد.

کار به جایی رسید که شروین اسبقیان معاون وزارت ورزش در مصاحبه‌ای اعلام کرد که واگذاری پرسپولیس به تامین اجتماعی به عنوان بدهی دولت به این سازمان درست نیست.

حالا نامه ای منتشر شده که موضوع واگذاری پرسپولیس به تامین اجتماعی به دلیل بدهی‌های موجود را تایید می‌کند.

برنامه فوتبال برتر نامه‌ای  که از طرف وزارت اقتصاد و دارایی به تامین اجتماعی ارسال شده را منتشر کرد که موضوع واگذاری به دلیل بدهی را تایید می‌کند.

چنین نامه‌ای در شرایطی اتفاق افتاده که مسئولان تامین اجتماعی قصد مالکیت بر تیمی مثل پرسپولیس را ندارند و باید دید چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهد.

1997977