تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 - 17:53
کد خبر : 49042

معجون خوشمزه‌ای که چربی های شکم را آب می‌کند

آرمان شرق: اگر قصدآب کردن چربی شکمتان را دارید یک راه خوشمزه را به شما پیشنهاد می کنیم و آن هم مصرف آب های میوه های خوشمزه می باشد. در این مقاله شما میوه هایی را معرفی میکنیم که بهتر است آب آنها را مصرف کنید و با این آب خوش طعم، چربی شکمتان را

آرمان شرق: اگر قصدآب کردن چربی شکمتان را دارید یک راه خوشمزه را به شما پیشنهاد می کنیم و آن هم مصرف آب های میوه های خوشمزه می باشد. در این مقاله شما میوه هایی را معرفی میکنیم که بهتر است آب آنها را مصرف کنید و با این آب خوش طعم، چربی شکمتان را آب کنید!

با این آب خوش طعم، چربی شکمتان را آب کنید!
شکمی تخت و صاف با نوشیدن آب هندوانه
مادامی که شربت ها، به طور طبیعی و بدون افزودن شکر تهیه و مصرف شوند، بدون هیچگونه نگرانی از افزایش وزن، می توان از نوشیدن آنها لذت برده و بدن را همواره هیدراته نگه داشت و آب هندوانه، یکی از برترین گزینه هاست! هندوانه، این میوه خوش طعم و کم کالری، نه تنها به دلیل محتوای آب فراوان، فوق العاده مفید و باارزش بوده و بدن را کاملا هیدراته نگه می دارد، بلکه سرشار از مواد مغذی مثل لیکوبن برای مبارزه با سرطان و اسید آمینه ای عالی مثل آرژنین می باشد. در یک مطالعه جدید، پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که آرژنین قادر است چربی بدن را کاهش داده و موجب افزایش توده عضلانی بدن شود.

چای نعناع و لاغری برای شکمی تخت و صاف
این نوشیدنی باطراوت در روزهای گرم سال، فوق العاده است. چای نعناعی سرد، شکم صاف و زیبا را به شما هدیه می دهد. جالب است بدانید نوشیدن این چای، موجب هضم سریعتر چربی های موجود در غذاهایی مثل برگرها و استیک شده، نفخ را برطرف کرده و به این ترتیب، اندام شما را زیبا و متناسب می سازد.

با نوشیدنی آناناس شکمی تخت و صاف داشته باشید
با تهیه نوشیدنی یخ دربهشت آناناس، شکم صاف و زیبا داشته باشید. آناناس، به طور طبیعی، دارای آنزیمی به نام بروملین است که موجب شکسته شدن پروتئین ها، سهولت هضم و رفع نفخ می شود.

منبع: الو دکتر

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.