تاریخ انتشار : شنبه 5 شهریور 1401 - 8:15
کد خبر : 111084

مسابقات والیبال قهرمانی جهان ؛ امشب ایران- آرژانتین

مسابقات والیبال قهرمانی جهان ؛ امشب ایران- آرژانتین

آرمان شرق-گروه ورزش:سرانجام انتظارها پایان یافت و مسابقات والیبال قهرمانی جهان آغاز شد؛ رقابت‌هایی که در هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود و بعد از المپیک مهم‌ترین تورنمنتی است که زیرنظر فدراسیون جهانی والیبال به انجام می‌رسد.

آرمان شرق-گروه ورزش:سرانجام انتظارها پایان یافت و مسابقات والیبال قهرمانی جهان آغاز شد؛ رقابت‏‌هایی که در هر چهار سال یک بار برگزار می‏‌شود و بعد از المپیک مهم‏‌ترین تورنمنتی است که زیرنظر فدراسیون جهانی والیبال به انجام می‏‌رسد.

مسابقات والیبال قهرمانی جهان ؛ امشب ایران- آرژانتین

  سرانجام انتظارها پایان یافت و مسابقات والیبال قهرمانی جهان آغاز شد؛ رقابت‏‌هایی که در هر چهار سال یک بار برگزار می‏‌شود و بعد از المپیک مهم‏‌ترین تورنمنتی است که زیرنظر فدراسیون جهانی والیبال به انجام می‏‌رسد.
ابتدا قرار بود مسابقات والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ به میزبانی روسیه برگزار شود، اما به دلیل حمله نظامی این کشور به اوکراین و تحریم‏‌هایی که علیه آنها شکل گرفت، میزبانی از روس‏‌ها سلب شد و در نهایت فدراسیون جهانی والیبال تصمیم گرفت که این مسابقات به شکل مشترک در دو کشور اسلوونی و لهستان برگزار شود. تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات با آرژانتین، هلند و مصر هم‏‌گروه شده و امشب از ساعت ۲۰ نخستین دیدارش را برابر آرژانتین برگزار خواهد کرد./ دنیای اقتصاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.