تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1402 - 23:31
کد خبر : 138655

قرارداد پرسپولیس با مهاجم اکوادوری به مدت دو فصل امضا شد

قرارداد پرسپولیس با مهاجم اکوادوری به مدت دو فصل امضا شد

آرمان شرق-گروه ورزش:«فلیپ کایسدو» مهاجم پیشین تیم‌های فوتبال منچسترسیتی، مالاگا، لوانته ، لوکوموتیو مسکو و لاتزیو ایتالیا پس از توافق بر سر مبلغ انتقال به پرسپولیس قرارداد داخلی خود را به مدت دو فصل با این باشگاه امضا کرد.

قرارداد پرسپولیس با مهاجم اکوادوری به مدت دو فصل امضا شد

 مهر: «فلیپ کایسدو» مهاجم پیشین تیم‌های فوتبال منچسترسیتی، مالاگا، لوانته ، لوکوموتیو مسکو و لاتزیو ایتالیا پس از توافق بر سر مبلغ انتقال به پرسپولیس قرارداد داخلی خود را به مدت دو فصل با این باشگاه امضا کرد.

مهاجم ۳۵ ساله اهل کشور اکوادور قرار است تا پایان هفته به تهران بیاید تا تمرینات خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و ادامه رقابت‌های لیگ برتر زیر نظر یحیی گل محمدی آغاز کند.

باشگاه پرسپولیس در تلاش است اسم مهاجم جدید خود را تا بامداد سه شنبه در لیست آسیایی قرار دهد تا بتواند از او در تقابل با النصر عربستان که ستارگانی چون کریستیانو رونالدو، سادیو مانه ، تالیسکو و بروزوویچ دارد استفاده کند.

تهران- ایرنا- ستاره سابق اینتر، منچسترسیتی و لاتزیو بیش از هر زمان دیگری به پوشیدن پیراهن پرسپولیس نزدیک است.

 در روزهایی که پرسپولیس برای تقویت خود در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال یک مهاجم آزاد می‌گردد، حالا یک گزینه بیش از هر زمان دیگری به درهای ورود پرسپولیس نزدیک است.

فیلیپه کایسدو ستاره تیم ملی اکوادور این روزها مذاکراتی را با پرسپولیس انجام داده تا برای فصل جدید پیراهن این تیم را بر تن کند.

کایسدو همراه دو بازیکن دیگر به باشگاه پرسپولیس معرفی شد اما هر دو مهاجم دیگر پیشنهاد بالای یک میلیون دلار به پرسپولیس ارائه دادند اما رقم و شرایط حضور کایسدو برای حضور در جمع سرخپوشان نسبت به گزینه‌های دیگر بهتر بوده است.

این بازیکن اکوادوری در بازل سوییس چهره شد و عملکرد خوب او موجب شد تنها یک سال بعد منچسترسیتی به سراغ او بیاید و این بازیکن را جذب کند. این بازیکن اما نتوانست در جمع سیتیزن‌ها خودی نشان دهد و تنها پس از یک فصل حضور در اتحاد و به ثمر رساندن چهار گل، به تیم های دیگر قرض داده شد. اسپورتینگ لیسبون، مالاگا و لوانته اسپانیا تیم‌هایی بودند که کایسدو در آن‌ها عملکرد خوبی داشت.

او پس از پایان قراردادش با سیتیزن‌ها راهی لوکوموتیو مسکو شد اما دوران حضورش در فوتبال روسیه هم کوتاه بود تا این بازیکن به فوتبال آسیا و الجزیره امارات بیاید.

دوران ابتدایی حضور کایسدو در ابوظبی و الجزیره کوتاه بود و او خیلی زود به اسپانیا بازگشت. او در بازگشت به لالیگا در اسپانیول شرایط خوبی داشت و سه سال به مهاجم اول اسپانیول تبدیل شد. این عملکرد خوب موجب شد تا مسوولان لاتزیو با این بازیکن قرارداد سه ساله ببندند که این قرارداد به مدت یک سال قابل تمدید بود و او سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ تحت قرارداد این باشگاه قرار داشت و توانست در ۱۰۸ بازی برای آبی پوشان ۲۸ گل به ثمر برساند.

جنوا مقصد بعدی کایسدو بود اما او در این تیم یک ناکام واقعی بود. حتی اینتر هم او را جذب کرد تا بتواند کایسدو را احیا کند اما در این مدت او ناکام بود و تنها سه بار در پیراهن نراتزوری به میدان رفت.

این بازیکن فصل قبل نیز به ابها عربستان پیوست اما در ۲۳ بازی تنها ۲ گل به ثمر رساند تا نشان دهد روند نزولی را در پیش گرفته است.

کایسدو حالا با کوله باری از تجربه، در آستانه پرسپولیسی شدن قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.