تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1397 - 21:47
کد خبر : 41173

سقوط پراید در کانال آب در ورامین/تصاویر

سقوط پراید در کانال آب در ورامین/تصاویر

آرمان شرق:یک دستگاه خودرو سواری به هنگام تردد در جاده ورامین به علت نامشخصی از جاده منحرف شده و به داخل کانال آب سقوط کرد و واژگون شد. به گزارش آرمان شرق به نقل از  پایگاه خبری ۱۲۵ در ساعت ۰۷:۴۵ دقیقه صبح امروز طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر سقوط یک

آرمان شرق:یک دستگاه خودرو سواری به هنگام تردد در جاده ورامین به علت نامشخصی از جاده منحرف شده و به داخل کانال آب سقوط کرد و واژگون شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از  پایگاه خبری ۱۲۵ در ساعت ۰۷:۴۵ دقیقه صبح امروز طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر سقوط یک دستگاه خودروی سواری در داخل کانال آب واقع در جاده ورامین به سمت تهران، جنب پمپ بنزین قلعه نو، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه ۸۶ و گروه نجات ۱۷ را به محل حادثه روانه کرد.

جعفر شکرانه مهربانی رییس ایستگاه ۸۶ آتش نشانی تهران دراین خصوص اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری پراید به علت نامعلومی پس از انحراف از مسیر اصلی، به حاشیه جاده تغییر مسیر داد و در مقابل جایگاه سوخت رسانی قلعه نو به داخل کانال آب افتاد و بر روی سقف واژگون شد. وی افزود: خوشبختانه راننده خودرو که مردی ۳۰ ساله و تنها سرنشین این خودرو بود، در این حادثه آسیبی ندید و پیش از رسیدن نیروهای عملیات در محل حادثه، صحیح و سالم از داخل خودرو خارج شده بود. رییس ایستگاه آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی و با همکاری عوامل راهور، با استفاده از جرثقیل، این خودرو سواری را از داخل کانال خارج کردند. گفتنی است علت وقوع این حادثه توسط عوامل راهور مشخص خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.