تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1402 - 7:24
کد خبر : 141453

زاهدی – باهویی؛ اتفاق خوب برای پرسپولیس

زاهدی – باهویی؛ اتفاق خوب برای پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:به نظرم ۱۰۰ درصد روی او پنالتی رخ داد. باهویی در دقایقی که در زمین بود، نشان داد که یک مهاجم باکیفیت است و بسیار خوب بازی کرد. از دید من پرسپولیس به هارمونی قشنگی رسیده و بوی قهرمانی حتی قهرمانی در آسیا می‌دهد. اگر پرسپولیس در بازی اول هم شرایطی مشابه بازی امروز داشت، به النصر بباز نبود.

زاهدی – باهویی؛ اتفاق خوب برای پرسپولیس

زاهدی - باهویی؛ اتفاق خوب برای یحیی رقم خورد

بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است که این تیم به هارمونی خوبی رسیده است.

علی باغمیشه، بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی ۲ بر صفر سه شنبه این تیم مقابل استقلال تاجیکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: پرسپولیس با یکی، دو تغییر به زمین بازی آمد و از دید من، گل‌محمدی به دلیل انگیزه بالای هنانوف برای بازی مقابل تیم سابق و هموطنانش به او شانس بازی کردن از ابتدای بازی را داد. به نظرم استقلال تیم چغری بود. این تیم ساختار دفاعی قوی‌ای داشت، البته نه این که طبق اصول دفاعی بازی کند، بلکه گل زدن به آن‌ها سخت بود.

پرسپولیس با مهار پنالتی توسط بیرانوند به خودش آمد

او افزود: روی پنالتی دقایق اول، بیرانوند نشان داد که هنوز هم یک دروازه‌بان شش دانگ است. پرسپولیس در نیمه اول با توجه به شیوه بازی حریف، کمی به مشکل خورد اما مهار پنالتی توسط بیرانوند، پرسپولیس را به خودش آورد. به نظرم پرسپولیس در نیمه اول بسیار خوب بود.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره بازگشت گولسیانی به خط دفاعی این تیم پس از مصدومیت پورعلی‌گنجی گفت: من گولسیانی را فوتبالیست خوبی می‌بینم. با این که زوج پورعلی‌گنجی و کنعانی‌زادگان بازی زیادی کنار هم کردند و باثبات هستند اما گولسیانی هم دفاع تمام عیاری هست. اگر ناهماهنگی‌ای وجود داشته باشد با طی زمان حل می‌شود. گولسیانی فوتبالیست باهوشی است و مشکلی وجود ندارد. هدف این است که پرسپولیس به نتیجه و هدفش برسد. من برای پورعلی‌گنجی آرزوی سلامتی می‌کنم ولی الان که او را در اختیار نداریم باید به فکر جانشین او باشیم.

نیازمند جانشین زاهدی هستیم

باغمیشه درباره روند رو به رشد شهاب زاهدی در ترکیب پرسپولیس تصریح کرد: از دید من، مشکل شهاب زاهدی گل اول بود که زد. نه شهاب زاهدی، بلکه گل اول برای همه مهاجمان مهم است چرا که از زیر فشار خارجشان می‌کند. خدا را شکر شهاب زاهدی بعد از چند هفته گل‌های زیادی زده و باعث شده که اعتماد به نفسش بالا برود. او از نظر فیزیکی،‌ تکنیکی و حتی سرعتی خوب است. از دید من او یک مهاجم کامل است اما برای مقابله با تیم‌های بزرگ نیاز به داشتن جانشینی برای زاهدی داشت تا اگر خدایی نکرده او مانند پورعلی‌گنجی مصدوم شد، به مشکل نخوریم.

پرسپولیس بوی قهرمانی در آسیا می‌دهد

او با اشاره به عملکرد خوب نبیل باهویی در دقایقی که در بازی حضور داشت، بیان کرد: به نظرم ۱۰۰ درصد روی او پنالتی رخ داد. باهویی در دقایقی که در زمین بود، نشان داد که یک مهاجم باکیفیت است و بسیار خوب بازی کرد. از دید من پرسپولیس به هارمونی قشنگی رسیده و بوی قهرمانی حتی قهرمانی در آسیا می‌دهد. اگر پرسپولیس در بازی اول هم شرایطی مشابه بازی امروز داشت، به النصر بباز نبود.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: از تماشاگران خواهش می‌کنم که همیشه پشت تیمشان باشند و به مسائل حاشیه‌ای نپردازند. الان مباحثی درباره قرارداد گل‌محمدی وجود دارد اما هواداران به آن توجه نکنند. گل‌محمدی عناوین زیادی برای پرسپولیس به دست آورده و لیاقت نشستن روی نیمکت پرسپولیس را دارد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.