تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1397 - 13:58
کد خبر : 35784

روز تلخ سینمای ایران تلخ تر شد

روز تلخ سینمای ایران تلخ تر شد

آرمان شرق:ضیاالدین دری درگذشت. پزشک معالج مرحوم «ضیاءالدین دری» کارگردان سینما و تلویزیون درباره علت فوت وی گفت: ایشان به‌علت شدت ضعف عضلانی و به‌دنبال آن نارسایی کلیوی نتوانست درد را تحمل کند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، دکتر «سامان نیک‌اقبال» رئیس بخش پیوند بیمارستان ابوعلی سینا با اعلام این‌که مرحوم سید

آرمان شرق:ضیاالدین دری درگذشت.
پزشک معالج مرحوم «ضیاءالدین دری» کارگردان سینما و تلویزیون درباره علت فوت وی گفت: ایشان به‌علت شدت ضعف عضلانی و به‌دنبال آن نارسایی کلیوی نتوانست درد را تحمل کند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، دکتر «سامان نیک‌اقبال» رئیس بخش پیوند بیمارستان ابوعلی سینا با اعلام این‌که مرحوم سید «ضیاءالدین دری» در ۲۷ تیرماه به‌علت نارسایی مزمن کبدی و نارسایی کلیه از بخش اورژانس بیمارستان تهران به  شیراز منتقل شد، گفت: صبح امروز پس از تحمل بیماری به‌علت شدت ضعف عضلانی  در شیراز فوت کرد.

این پزشک معالج افزود: دری در تاریخ ۲۷ تیرماه در شرایط اورژانسی به این بیمارستان منتقل و در دوم مرداد عمل پیوند برای وی انجام شد که در نهایت به‌علت شدت ضعف عضلانی و به‌دنبال آن نارسایی کلیوی نتوانست درد را تحمل کند.

ضیاءالدین دری کارگردان سینما و تلویزیون و سریال «کیف انگلیسی» ساعتی پیش درگذشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.