تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1397 - 16:04
کد خبر : 39491

تا المپیک ۲۰۲۸ به رقابت ادامه می دهم

تا المپیک ۲۰۲۸ به رقابت ادامه می دهم

آرمان شرق:قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: دوست دارم ازدواج کنم و شاید در آینده نزدیک این اتفاق بیفتد. به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”،‌ احسان حدادی، دارنده چهار مدال طلای بازیهای آسیایی که دیرتر از سایر ورزشکاران بعد از قهرمانی در جاکارتا به تهران بازگشت، ‌امروز به ملاقات وزیر ورزش رفت. قهرمان

آرمان شرق:قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: دوست دارم ازدواج کنم و شاید در آینده نزدیک این اتفاق بیفتد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از “ورزش سه”،‌ احسان حدادی، دارنده چهار مدال طلای بازیهای آسیایی که دیرتر از سایر ورزشکاران بعد از قهرمانی در جاکارتا به تهران بازگشت، ‌امروز به ملاقات وزیر ورزش رفت.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا بعد از دیدار با سلطانی فر به پایگاه خبری وزارت ورزش گفت: رفتار  و محبت آقای سلطانی فر نسبت به قهرمانان ملی واقعا پدرانه و مسیولانه است و همین موضوع باعث دلگرمی است.

وی ادامه داد: وزیر ورزش از من خواست با تمام توان برای مدال طلای بازیهای المپیک تلاش کنم  وزارتخانه و فدراسیون همه گونه حمایتی از شما خواهد داشت.

نایب قهرمان المپیک لندن گفت: تا المپیک ۲۰۲۸ که ۴۲ ساله می شوم  انگیزه حضور در میدان دارم و قول می دهم نخستین ورزشکار ایرانی باشم که ۶ مدال طلای بازیهای آسیایی را خواهد گرفت.

احسان حدادی درباره تقدیم مدالش به رییس جمهور گفت: همین جا اعلام کنم من به آقای روحانی رای دادم و هیچوقت از آن پشیمان نیستم و می دانم دولت و کشور در چه شرایط سختی، ورزش و قهرمانان را کمک می کنند و برای همین ما هم در کنار مردم کشور و مسیولان برای حل مشکلات ایستاده ایم.

رکوددار پرتاب دیسک آسیا گفت: تمایلی ندارم به حاشیه بروم همه من را تمام شده می دانستند ولی با کمک خداوند و خانواده ام و با تلاش زیاد بازگشتم. اینکه می گویند ورزشکار پر خرجی هستم درست نیست. برای طلای المپیک و قرار گرفتن در بین بزرگان جهان بایستی هزینه کرد و با مربیان بزرگ کار کرد تا نتیجه بگیریم. حقوق ماهیانه من تنها یک میلیون و دویست هزار تومان است که از کمیته ملی المپیک و صندوق حمایت از قهرمانان می گیرم.

حدادی درباره نتایج کاروان ایران در بازیهای آسیایی گفت: بهترین و کیفی ترین کاروان را داشتیم و اگر تمام بازیها در جاکارتا متمرکز بود حتما در جدول مدالی جایگاه بالاتری پیدا می کردیم ولی من از نتایج کاروان ایران و بخصوص دو و میدانی راضی هستم.

احسان حدادی درباره آینده و زندگی قهرمانی گفت: دوست دارم ازدواج کنم. بسیاری از قهرمانان در سن من با کمک خانواده توانسته اند موفقیت های بیش‌تری بدست بیاورند و شاید در آینده نزدیک این اتفاق بیفتد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.