تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 20:54
کد خبر : 142168

دیدار هنیه با رهبر معظم انقلاب

دیدار هنیه با رهبر معظم انقلاب

آرمان شرق-گروه سیاست: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاو.مت اسلامی فلسطین به تهران و دیدارش با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران طی روزهای اخیر خبر داد.

دیدار هنیه با رهبر معظم انقلاب

 ایرنا: نماینده جنبش حماس در بیروت از سفر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاو.مت اسلامی فلسطین به تهران و دیدارش با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران طی روزهای اخیر خبر داد.

اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس و نماینده این جنبش در بیروت گفت که اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس چند روز پیش به تهران سفر کرد و با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی اظهار داشت: ما مفتخریم که برادرانمان در محور مقاومت در کنار ملت، مقاومت ما و جنبش‌های مردمی ملت ما ایستاده‌اند.

حمدان افزود: ما به حمایت‌های مقاومت اسلامی در لبنان افتخار می‌کنیم و به برادران مقاومت اسلامی در عراق و یمن درود می‌فرستیم.

به گزارش المیادین، اسامه حمدان تأکید کرد که مواضع رسمی اعراب ضعیف است و در سطح قتل عام غزه نیست.

عضو برجسته حماس ادامه داد: ما خواهان فشار بر آمریکا هستیم تا برای جلوگیری از آنچه ملت ما با آن مواجه هستند تلاش کند. تجاوز به مطبوعات در غزه سیستماتیک و برنامه ریزی شده است و روزنامه نگاران تحت هدف مستقیم قرار دارند.

وی تصریح کرد: ما به مردم و گروه‌های آزاده‌ای که برای محکوم کردن تجاوز علیه ملت ما در نوار غزه به خیابان‌هو آمده‌اند، درود می‌فرستیم. ما از آنها می‌خواهیم به اعتراضات خود ادامه دهند و راه تحریم را درقبال طرف‌هایی که از رژیم اشغالگر حمایت می‌کنند در پیش بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.