تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1402 - 22:16
کد خبر : 140935

خطیر یا نکونام ؟ اصلاً مهم نیست استقلال بمانم یا نمانم

خطیر یا نکونام ؟ اصلاً مهم نیست استقلال بمانم یا نمانم

آرمان شرق-گروه ورزش:خانی در پاسخ به این سؤال که چه تحرکاتی علیه وی صورت گرفته، خاطرنشان کرد: برای من آرامش استقلال از هر چیز دیگری مهمتر است. تا جایی مقابل این بازی‌های نخ‌نما شده سکوت می‌کنم اما اگر قرار باشد به صورت ناجوانمردانه و با دروغ‌پراکنی بخواهند حرف‌های غیر واقعی به خورد طرفداران بدهند، آن وقت نمی‌توانم سکوت کنم و درباره مسائلی صحبت خواهم کرد.

خطیر یا نکونام ؟ اصلاً مهم نیست استقلال بمانم یا نمانم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: فردی که اخیراً سندی را به رسانه‌ها داده فقط قصد داشته با سمپاشی علیه بعضی اعضای هیئت مدیره، به اهداف شخصی‌اش برسد.

در روزهای گذشته انتشار نامه‌ای که طبق آن علی خطیر مدیرعامل استقلال این مجوز را از هیئت مدیره گرفته تا جواد نکونام را برکنار کند باعث ایجاد حواشی زیادی شده است. عده‌ای انگشت اتهام را به سوی یکی از اعضای هیئت مدیره گرفته و گفته‌اند وی عامل انتشار این نامه بوده است.

علیرضا خانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به انتشار این نامه و حواشی رخ داده گفت: بنده نه طرف جواد نکونام هستم، نه طرف علی خطیر بلکه طرف استقلال هستم و دوست دارم باشگاه و تیم موفق باشد. به طور قطع انتشار اسناد باشگاه کاری غیراخلاقی است و هر یک از ما آن را محکوم می‌کنیم، همانطور که بنده انتقادات فراوانی نسبت به انتشار رقم و جزئیات قرارداد بعضی از بازیکنان در کانال‌های تلگرامی و صفحات مجازی داشتم. موضوعی که حتی بازیکنان ما را عصبانی کرد و مهدی مهدی‌پور نیز بعد از بازی استقلال خوزستان واکنش نشان داد و گفت این رفتاری نخ نماست. متأسفانه در سال‌های گذشته اتفاقات این چنینی بارها در استقلال رخ داده و شک نکنید فردی که اخیراً سندی را به رسانه‌ها داده فقط قصد داشته با سمپاشی علیه بعضی اعضای هیئت مدیره، به اهداف شخصی‌اش برسد که بدون شک دست او را رو خواهیم کرد. چنین اقدامی جای پیگرد قانونی دارد و آن را شدیداً محکوم می‌کنیم

وی با اشاره به اینکه در جلسه هیئت مدیره چنین موضوعی را مطرح خواهد کرد، ادامه داد: باید متوجه شویم چه فردی این کار را کرده تا دیگر تکرار نشود. مدیران ما باید هر کاری می‌کنند مراقب باشند چون شک نکنند که اسناد آن دیر یا زود افشا می‌شود. از روز اول حضور در استقلال تأکید موکد داشتم که قوانین را اجرا کنیم تا مبادا فردا یقه ما را هم بگیرند. به ویژه وقتی مسئولیت بخش مالی باشگاه را به عهده بنده گذاشتند، گفتم فقط و فقط باید قانون را اجرا کنم که خدا را شکر این اتفاق افتاد. شک نکنید از دورانی که بنده این مسئولیت را داشتم هیچ مورد غیرقانونی پیدا نخواهد شد.

خانی با اشاره به برخی تحرک‌ها علیه خودش، گفت: نیازی به یکسری بازی‌های کثیف و نخ‌نما شده ندارم. الان هم دوست دارم به خاطر آرامش استقلال سکوت کنم در حالی که مقابل این تحرکات ناجوانمردانه می‌توانم حرف‌های مهمی بزنم ولی سکوت می‌کنم. فقط دلم برای استقلال می‌سوزد و معتقدم عده‌ای منفعت طلب قصد دارند با فعالیت‌‎های مجازی، حواس هواداران را نسبت به یکسری مسائل پرت کنند.

عضو هیئت مدیره استقلال یادآور شد: سال‌های سال است این اتفاق در استقلال افتاده و اگر می‌خواهیم باشگاه سر و سامان بگیرد، باید به شفاف‌سازی برسد. کار من مسائل مالی است و برای مدیریت در این زمینه به هیئت مدیره اضافه شده‌ام. بعضی‌ها می‌گویند خانی چرا پول نیاورد در حالی که بنده را برای کار دیگری به استقلال آورده‌اند. تا روزی هم که در استقلال باشم سعی می‌کنم با صداقت حرفم را بزنم و به عنوان یک عضو هیئت مدیره مقابل بی‌قانونی بایستم.

خانی در پاسخ به این سؤال که چه تحرکاتی علیه وی صورت گرفته، خاطرنشان کرد: برای من آرامش استقلال از هر چیز دیگری مهمتر است. تا جایی مقابل این بازی‌های نخ‌نما شده سکوت می‌کنم اما اگر قرار باشد به صورت ناجوانمردانه و با دروغ‌پراکنی بخواهند حرف‌های غیر واقعی به خورد طرفداران بدهند، آن وقت نمی‌توانم سکوت کنم و درباره مسائلی صحبت خواهم کرد. در حال حاضر اما همانطور که تأکید کردم دوست دارم آرامش وجود داشته باشد. اصلاً مهم نیست بنده در باشگاه بمانم یا نمانم، مهم این است که استقلال سر و سامان بگیرد و همه چیز شفاف باشد و چیزی برای پنهان کردن نباشد. صداقت و شفافیت می‌تواند باشگاه را از این وضعیت خارج کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.