به این ترتیب شاید بهتر بتوان فهمید چرا عادل با وجود تولید برنامه در فضای مجازی همچنان به‌طور شخصی از پرداختن به داستان بسیار کلیدی حق پخش تلویزیونی اکراه دارد. این داستان در فصل جدید به اوج خودش رسیده است؛ باشگاه‌ها دنبال حقوق‌شان هستند و کار به جایی رسیده که در بعضی مسابقات، فرم تصویربرداری عوض می‌شود تا تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین دیده نشوند. با این همه اما، عادل جزو کسانی است که همچنان در این مورد سکوت کرده و وارد بحث حق پخش تلویزیونی نمی‌شود. او حدود دو دهه در برنامه نود در این مورد هیچ نگفت و پس از آن هم تریبونی نداشت که حرف بزند، اما حالا که این تریبون وجود دارد و تبلیغات وسیعی هم در موردش صورت می‌گیرد، باز سکوت فردوسی‌پور نمی‌شکند. شاید راز تداوم این خاموشی را باید در تهیه‌کنندگی همین فوتبال ۱۲۰ دید./ دنیای اقتصاد