تاریخ انتشار : جمعه 23 تیر 1402 - 19:20
کد خبر : 134755

خطیر: استقلال ورشکسته است!/هواداران به زودی خبرهای خوبی خواهید شنید

خطیر: استقلال ورشکسته است!/هواداران به زودی خبرهای خوبی خواهید شنید

آرمان شرق-گروه ورزش:مدیریتی که بخواهد شرایط نابسامان این باشگاه را تغییر دهد، حتما در کوتاه مدت مورد اعتراض اکثریت قرار می‌گیرد اما امیدوارم با کمک طرفداران منطقی و منصف استقلال خیلی زود بتوانیم شرایط را به سمتی ببریم که نهاد باشگاه بازسازی شود و اعتماد و احترام لازم بین هواداران و باشگاه ایجاد شود.

خطیر: استقلال ورشکسته است!/هواداران به زودی خبرهای خوبی خواهید شنید

خطیر: استقلال ورشکسته است!

به گزارش “ورزش سه”، روز گذشته و پس از دیدار دوستانه استقلال و پیکان، جواد نکونام در یک مصاحبه پرخبر و پرحاشیه، به انتقاد از وضعیت باشگاه، عدم فعالیت در بازار نقل و انتقالات و دخالت ها در امور باشگاه پرداخت که سر و صدای زیادی به پا کرد.

نکونام در اظهاراتش اعلام کرد که علی خطیر به تازگی مدیرعامل آبی ها شده و برای انجام وعده های مدیریتی وی، باید زمان داد که مشکل استقلال همینجاست که زمان کافی در اختیار ندارند.گذشته خارج کند.

*گم شدن قراردادها را گزارش کردم

از روزی که وارد باشگاه شدم قرارداد سرمربی تیم را ندیده‌ام، نکونام درست گفته، روزی که خواستار قراردادها شدم متوجه شدم قرارداد سرمربی تیم و یکی دو بازیکن دیگر در باشگاه وجود ندارد. وقتی از مسئول مربوطه پیگیری کردم گفتند قراردادها نیست. من نه می دانم عدد و رقم قرارداد نکونام چقدر است و نه از مفاد آن اطلاع دارم. گزارش این موضوع را هم آماده کردم تا به هیات مدیره محترم ارائه کنم.

*مرادمند سفید امضا کرد

اگر ریز به ریز در مورد بازیکنان حرف نزدم دلیلش این است که اینها موارد حرفه ای و درون خانواده است. من نمی توانم همه را از مذاکرات با بازیکنان مطلع کنم. الان که قرارداد منعقد شده می‌گویم که قرارداد حسین مرادمند با استقلال سفید است. صراحتا به حسین و مدیر برنامه‌هایش گفتم که امسال به دلیل شرایط باید از خواسته‌هایتان گذشت کنید. این بازیکن هم انصافا قبول کرد و با وجود اینکه مشکلاتی داشت بدون چشمداشت بیشتر قرارداد را با ما سفید امضا کرد. هواداران استقلال باید این مسائل را بدانند، داریم بازیکنانی که به خاطر استقلال از خیلی مسائل می گذرند. همین الان هم بازیکنانی که در حال تمرین با تیم هستند از خود گذشتگی کرده‌اند و به معنی واقعی همراه بوده‌اند.

*منتظر لیست خارجی‌های نکونام هستم

تمام بازیکنان را طبق نظر مستقیم سرمربی تیم جذب می‌کنیم و مذاکرات با بازیکنان مدنظر هم بر همین اساس بوده است. منتظر هستیم تا نکونام نظرش را در مورد بازیکنان خارجی به باشگاه بدهد تا بلافاصله برای مذاکره با آنها اقدام کنیم.

جذب سه چهار بازیکن جدید، به زودی

از هواداران استقلال بزرگ درخواست می کنم به باشگاه و تیم آرامش بدهند و اجازه بدهند طبق برنامه تدوین شده از این گردنه سخت عبور کنیم. الان هم می گویم به زودی خبرهای خوبی خواهید شنید. در حال مذاکره با سه چهار بازیکن مد نظر سرمربی تیم هستم و ان شاالله بلافاصله بعد از حصول نتیجه اخبار از طریق رسانه رسمی باشگاه به اطلاع هواداران خواهد رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.