تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1400 - 19:12
کد خبر : 85354

تجمعات فرهنگیان در اعتراض به اجرا نشدن صحیح رتبه بندی معلمان

تجمعات فرهنگیان در اعتراض به اجرا نشدن صحیح رتبه بندی معلمان

آرمان شرق- تجمعات صنفی معلمان در اعتراض به اجرا نشدن صحیح طرح رتبه بندی معلمان و همسان سازی امروز پنجشنبه ۱۱ آذر در شیراز ،کرمانشاه، اهواز ، تهران‌، سنندج ،خرم آباد و یاسوج و ..برگزار شد.

تجمعات صنفی معلمان در اعتراض به اجرا نشدن صحیح طرح رتبه بندی معلمان و همسان سازی امروز پنجشنبه ۱۱ آذر در شیراز ،کرمانشاه، اهواز ، تهران‌، سنندج ،خرم آباد و یاسوج و ..برگزار شد.

به گزارش راهبرد معاصر تجمعات فرهنگیان در اعتراض به اجرا نشدن صحیح طرح رتبه بندی معلمان و همسان سازی امروز پنجشنبه ۱۱ آذر در شیراز ،کرمانشاه، اهواز ، تهران‌، سنندج ،خرم آباد و یاسوج و ..برگزار شد

سالهاست معیشت فرهنگیان دچار مشکل می باشد و افزایش بی حساب و کتاب حقوق برخی کارمندان از جمله هیات علمی دانشگاه ها و بی توجهی به افزایش متناسب آن برای فرهنگیان و تبعیض ایجاد شده در این مورد و نیر عدم شفافیت و نبود سخن واحد از مجلس و دولت در مقطع کنونی نسبت به قانع کردن فرهنگیان باعث یاس و ناامیدی معلمان نسبت به عمل به وعده ها و اجرای رتبه بندی بر اساس همترازی حداقل ۸۰ درصدی حقوق و فوق العاده‌های هیات علمی شده است.

این تجمعات صرفا صنفی بوده و هر گونه سیاسی کاری یا ایجاد حاشیه برای آن، آب به آسیاب دشمن ریختن و حرکت بر خلاف خواسته ها و مطالبات فرهنگیان خواهد بود و جامعه فرهنگیان مطالبات خود را از این نوع حرکات مبرا می داند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.