تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 تیر 1402 - 13:37
کد خبر : 132970

بوی مهندسی انتخابات مجلس از سوی دولت!؟

بوی مهندسی انتخابات مجلس از سوی دولت!؟

آرمان شرق-گروه سیاست:این رفتار معاون سیاسی وزارت کشور که هدفش کمرنگ کردن نقش نمایندگان مجلس در پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه است باعث شده تا بوی مهندسی انتخابات مجلس از سوی دولت به مشام برسد.

بوی مهندسی انتخابات مجلس از سوی دولت!؟

عضو کمیسیون اصل ۹۰ در اعتراض به بخشنامه وزارت کشور درخصوص ایجاد محدودیت و انسداد برای حضور نمایندگان مجلس در پیگیری پروژه‌ها و مشکلات حوزه‌های انتخابیه به بهانه نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس گفت: اگر حضور در میدان نمایندگان برای حل مشکلات مردم خلاف قانون است از سال آینده وزرا و مدیران دولتی در خانه‌هایشان بنشینند و کاری به کار امور مردم نداشته باشند، زیرا سال آخر دولت فعلی است. آیا عقل سلیم این استدلال دولت که باعث محدود کردن نمایندگان مجلس شده است را می‌پذیرد؟

به گزارش «انتخاب» به نقل از خانه ملت، خبرگزاری رسمی مجلس، احسان ارکانی با بیان اینکه در حال حاضر نمایندگان مجلس تنها مرجع مردم برای حل مشکلاتشان هستند گفت: اگر اینطور است ما از امسال هیچ‌کاری به کار مردم نداریم و مردم سراغ استاندار و فرماندار بروند تا در واقعیت مشاهده شود که آیا کسی به جز نماینده به داد مردم حوزه انتخابیه می‌رسد؟

نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه با بیان اینکه مردم در حوزه‌های انتخابیه فقط نماینده را می‌شناسند و برای کوچکترین تا بزرگترین مسائل به نمایندگان مراجعه می‌کنند گفت: این رفتار معاون سیاسی وزارت کشور که هدفش کمرنگ کردن نقش نمایندگان مجلس در پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه است باعث شده تا بوی مهندسی انتخابات مجلس از سوی دولت به مشام برسد.

احسان ارکانی افزود به نظر می‌رسد جریانی به دنبال انتقام‌گیری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تأکید بر «انقلابی و پرتحرک بودن» مجلس یازدهم و از کار انداختن مجلس انقلابی و مردمی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.