تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 دی 1397 - 15:59
کد خبر : 53081

حادثه هولناک رانندگی در استان فارس

حادثه هولناک رانندگی در استان فارس

آرمان شرق:رئیس پلیس راه شمالی استان فارس اعلام کرد که بر اثرواژگونی ۳ دستگاه خودروی سواری در ۳ محور از محورهای مواصلاتی این استان ۳ کشته و ۸ مصدوم برجای گذاشت. ‌به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا منطقه فارس به نقل از سایت پلیس فارس، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی، از واژگونی یک دستگاه پیکان

آرمان شرق:رئیس پلیس راه شمالی استان فارس اعلام کرد که بر اثرواژگونی ۳ دستگاه خودروی سواری در ۳ محور از محورهای مواصلاتی این استان ۳ کشته و ۸ مصدوم برجای گذاشت.

‌به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا منطقه فارس به نقل از سایت پلیس فارس، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی، از واژگونی یک دستگاه پیکان در محور استهبان به شیراز، یک دستگاه پژو ۲۰۶ در محور سپیدان و یک دستگاه پراید در محور مرودشت خبر داد و علت هر سه حادثه را عامل انسانی اعلام کرد.

دهقانی گفت: در حادثه واژگونی پیکان در محور استهبان به شیراز، یک از سرنشینان در دم فوت کرد و ۲ نفر دیگر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس خاطرنشان کرد: در حادثه واژگونی دوم یک دستگاه پژو ۲۰۶ با سه سرنشین در محور سپیدان دچار سانحه شد که راننده خودرو در دم فوت کرد و ۲ سرنشین دیگر نیز مصدوم شدند.

این مقام انتظامی گفت: در حادثه سوم یک دستگاه پراید با ۵ سرنشین در محور هشتیجان شهرستان مرودشت، واژگون شده و بر اثر این حادثه یک نفر فوت کرد و چهارنفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

دهقانی گفت: علت وقوع واژگونی در ۲ مورد از این حوادث را بی توجهی راننده به جلو و عامل تاثیرگذار در حادثه واژگونی پژو را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.