تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آبان 1401 - 16:43
کد خبر : 116313

بررسی کارکردهای روابط عمومی در توسعه گردشگری در سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی

بررسی کارکردهای روابط عمومی در توسعه گردشگری در سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی

آرمان شرق-گروه ارتباطات: نقش و کارکردهای روابط عمومی در توسعه گردشگری در هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

بررسی کارکردهای روابط عمومی در توسعه گردشگری در سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی

نقش و کارکردهای روابط عمومی در توسعه گردشگری در هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش دبیرخانه این رویداد در هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که طی روزهای ۲۲ – ۲۰ آذرماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد، توجه ویژه ای به موضوع نقش و کارکردهای روابط عمومی در توسعه گردشگری خواهد شد.

براین اساس، علاوه بر برگزاری یک کارگاه آموزشی در ۲۰ آذرماه تحت عنوان روابط عمومی در آژانس های گردشگری و هتل ها”، در روز دوشنبه ۲۱ آذرماه نیز ۷ مقاله تخصصی توسط چند سخنرانی و خارجی در باب نقش و کارکردهای روابط عمومی در توسعه گردشگری توسط سخنرانان ایرانی و غیرایرانی ارائه خواهد شد.

در این روز همچنین چند سخنرانی توسط مسئولان گردشگری کشور ارائه خواهد شد و در مراسم اختتامیه، از روابط عمومی های برتر حوزه غیردولتی گردشگری تقدیر خواهد شد.

همچنین در روز سه شنبه ۲۲ دی ماه، نیز ضمن ایراد سخنرانی توسط وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نشان ویژه ارتباطات گردشگری به برترین روابط عمومی بخش گردشگری کشور اعطاء خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.