تاریخ انتشار : جمعه 27 آبان 1401 - 16:03
کد خبر : 117016

فرمانده سپاه عاشورا: دستگیری‌های سپاه در تبریز طی ۵۰ روز گذشته ۶۰۰ نفر بوده

فرمانده سپاه عاشورا: دستگیری‌های سپاه در تبریز طی ۵۰ روز گذشته ۶۰۰ نفر بوده

آرمان شرق-گروه سیاست:کل دستگیری‌های سپاه در تبریز طی ۵۰ روز گذشته برابر ۶۰۰ نفر بوده که الان همه آن‌ها تحویل دادگستری و یا نیروی انتظامی شده‌اند.ذروز گذشته دانشجویان دانشگاه آزاد با عبور از درب دانشگاه وارد اتوبان شده و آن را بسته بودند که تعدادی در راستای آرام سازی موقعیت، دستگیر شده بودند اما اکنون آزاد شده‌اند.

ایسنا: فرمانده سپاه عاشورا گفت: دشمن با ابزارهای تبلیغی سعی دارد تا دستاوردهای انقلاب اسلامی و جوانان امروز ایران به باد فراموشی سپرده شود.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده روز پنجشنبه، ۲۶ آبان ماه در نشست خبری، با بیان این‌که بسیجیان با لباس شاخص و مشخص و نه لباس شخصی در مقابله با اغتشاشات حضور یافته و در غیراین صورت احتمال سوءاستفاده وجود دارد، گفت: افرادی که در اغتشاشات حضور دارند، مردم خودمان هستند که فریب خورده‌اند و ما به آن‌ها به دیده برادر و خواهر خود و حتی پدرانه نگاه می‌کنیم.

وی در خصوص برخوردهای بسیجیان با اغتشاشات روزهای گذشته، افزود: گاه شاهد توهین اغتشاشگران به بسیجیان و نیروهای امنیتی هستیم. اغتشاش به معنای اعتراض نیست بلکه کارهای اغتشاشگران نشان می‌دهد که برای کشتن، تخریب اموال عمومی و … آمده‌اند و باید برای تامین امنیت مردم شهر با آن‌ها مقابله شود. طی اغتشاشات ۵۰ روز گذشته در تبریز ۷۳ نفر از بسیجیان با انواع سلاح‌های سرد مصدوم شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کل دستگیری‌های سپاه در تبریز طی ۵۰ روز گذشته برابر ۶۰۰ نفر بوده که الان همه آن‌ها تحویل دادگستری و یا نیروی انتظامی شده‌اند.

عباسقلیزاده گفت: روز گذشته دانشجویان دانشگاه آزاد با عبور از درب دانشگاه وارد اتوبان شده و آن را بسته بودند که تعدادی در راستای آرام سازی موقعیت، دستگیر شده بودند اما اکنون آزاد شده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.