تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 خرداد 1402 - 15:37
کد خبر : 132337

ایران- قرقیزستان؛ جمعه ساعت ۱۸:۳۰ برای تعیین حریف ازبکستان در فینال

ایران- قرقیزستان؛ جمعه ساعت ۱۸:۳۰ برای تعیین حریف ازبکستان در فینال

آرمان شرق-گروه ورزش:سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: حضور تماشاگران قرقیزستانی در بازی فردا می‌تواند به جذابیت این دیدار کمک کند و با انگیزه و قوای کامل برابر این تیم بازی می‌کنیم.

ایران- قرقیزستان؛ جمعه ساعت ۱۸:۳۰ برای تعیین حریف ازبکستان در فینال

 ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: حضور تماشاگران قرقیزستانی در بازی فردا می‌تواند به جذابیت این دیدار کمک کند و با انگیزه و قوای کامل برابر این تیم بازی می‌کنیم.

 امیر قلعه‌نویی روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار برابر قرقیزستان با قدردانی از قرقیزستان برای میزبانی از رقابت‌های کافا اظهار کرد: در ابتدای صحبت‌ها می‌خواهم تاکید کنم که امیدوارم تورنمنت کافا در سال‌های آینده با شرایط بهتری برگزار شود تا این مسابقات بتواند به فوتبال آسیای مرکزی کمک کند.

وی درباره بازی فردا برابر میزبان این مسابقات گفت: این بازی با توجه به حضور تماشاگران جذابیت بیشتری خواهد داشت. اصل در فوتبال تماشاگران هستند و امیدوارم فردا ظرفیت ورزشگاه تمکیل شود تا جذابیت و لذت خوبی را در این بازی شاهد باشیم.

قلعه‌نویی افزود: امروز تیم قرقیزستان را آنالیز خواهیم کرد تا با شناخت بیشتری پا به زمین بازی بگذاریم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که با قرقیزستان پیش از این هم دیدار داشتید و الان چه شناختی از این تیم دارید، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم امروز قرار است بازی قرقیزستان را آنالیز کنیم اما آمار و اعداد برای گذشته است و به طور قطع این تیم نسبت به گذشته پیشرفت داشته است. فردا ما باید با تمام قوا بازی کنیم. جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم که در بازی قبل با انگیزه‌ کامل بازی کردند و به طور قطع فردا هم با همان انگیزه بازی خواهیم کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در بازی نخست برابر افغانستان ۶ بر یک پیروز میدان شد.

تیم ملی فوتبال روز جمعه ۲۶ خرداد از ساعت ۱۸:۳۰ در دومین بازی در تورنمنت کافا به مصاف تیم قرقیزستان می‌رود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.