تاریخ انتشار : جمعه 11 آذر 1401 - 12:08
کد خبر : 118071

بازدید رئیس هیات عامل ایمیدرو از نمایشگاه بین المللی ایران متافو

بازدید رئیس هیات عامل ایمیدرو از نمایشگاه بین المللی ایران متافو

آرمان شرق-گروه اقتصاد:وجیه الله جعفری ضمن بازدید از غرفه های شرکت های معدن و صنایع معدنی در نمایشگاه، در جریان جدیدترین دستاوردها و برنامه های این مجموعه ها قرار گرفت.

بازدید رئیس هیات عامل ایمیدرو از نمایشگاه بین المللی ایران متافو

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، وجیه الله جعفری ضمن بازدید از غرفه های شرکت های معدن و صنایع معدنی در نمایشگاه، در جریان جدیدترین دستاوردها و برنامه های این مجموعه ها قرار گرفت.

روز پرتردد و پر مخاطب غرفه شرکت فولاد خوزستان در دومین روز نمایشگاه ایران متافو.

در روز دوم نمایشگاه بین المللی ایران متافو که از ۹ آذرماه ۱۴۰۱ آغاز به کار کرده است، بازدید کنندگان، شرکت‌های تامین‌کننده‌ و مدیران عالی شرکت‌های فولادی در غرفه فولاد خوزستان حاضر شدند و در موارد مختلفی همچون سفارشات، ساخت، بومی‌سازی، تامین مواد اولیه و تجهیزات با مدیران و کارشناسان شرکت به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.

در دومین روز نمایشگاه ایران متافو، وجیه الله جعفری معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو ضمن بازدید از غرفه شرکت فولاد خوزستان در جریان جدیدترین دستاوردها و برنامه های این مجموعه قرار گرفت.

 نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو از ۹ تا ۱۲ آذرماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران دایر است. غرفه فولاد خوزستان در سالن ۳۸B پذیرای حضور بازدیدکنندگان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.