تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1397 - 10:46
کد خبر : 39431

حادثه رانندگی مرگبار در جاده قم – کاشان

آرمان شرق:۴ تن در جریان واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در آزادراه قم- کاشان کشته و مصدوم شدند . به گزارش آرمان شرق به نقل از ایران آنلاین ،فرهاد بابایی  مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: این حادثه رانندگی در آزادراه کاشان- قم پیش از روستای آب شیرین روی

آرمان شرق:۴ تن در جریان واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در آزادراه قم- کاشان کشته و مصدوم شدند .

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایران آنلاین ،فرهاد بابایی  مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: این حادثه رانندگی در آزادراه کاشان- قم پیش از روستای آب شیرین روی داد که ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و جمعیت هلال احمر به محل اعزام شدند.

یک کشته در واژگونی سمند
وی افزود: یکی از سرنشینان خودروی سمند به علت شدت آسیب های وارده در محل جان خود را از دست داد و سه نفر آسیب دیدگان حادثه نیز پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال یافتند.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان بیان کرد: شرایط یکی از آسیب دیدگان این سانحه رانندگی نیز نامساعد گزارش شده است.
بر اساس آمارهای مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان ۱۰۵ نفر دست کم از آغاز سال جاری تا کنون در جریان حادثه های رانندگی در محورهای ارتباطی این شهرستان آسیب دیده و ۱۷ نفر نیز جان خود را از دست دادند.
شهرستان کاشان با جمعیت بیش از ۳۶۵ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری اصفهان و ۲۲۰ کیلومتری تهران در مسیر ترانزیت شمال- جنوب کشور واقع است.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.