تاریخ انتشار : یکشنبه 21 فروردین 1401 - 19:47
کد خبر : 98174

ترکیب استقلال برابر نساجی در یک چهارم نهایی جام حذفی

ترکیب استقلال برابر نساجی در یک چهارم نهایی جام حذفی

آرمان شرق-گروه ورزش:استقلال – نساجی دوشنبه شب برای سومین بار در فصل جاری و دومین بار در استادیوم آزادی با هم روبرو می شوند که اینبار بر خلاف دو بازی قبلی باید یک تیم برنده شود.

آرمان شرق-گروه ورزش:استقلال – نساجی دوشنبه شب برای سومین بار در فصل جاری و دومین بار در استادیوم آزادی با هم روبرو می شوند که اینبار بر خلاف دو بازی قبلی باید یک تیم برنده شود.

ترکیب استقلال برابر نساجی در یک چهارم نهایی جام حذفی

ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی در جام حذفی,استقلال نساجی
استقلال – نساجی دوشنبه شب برای سومین بار در فصل جاری و دومین بار در استادیوم آزادی با هم روبرو می شوند که اینبار بر خلاف دو بازی قبلی باید یک تیم برنده شود.

فرهاد مجیدی هم از احکام صادره توسط کمیته انضباطی کم بهره نماند و به واسطه رفتارهایی که موقع برگزاری جدال با تیم فوتبال گل گهر سیرجان داشت و اخراج شدن از کنار زمین، یک جلسه محرومیت تعلیقی را به جان خرید. محرومیتی که تا یک سال اعتبار دارد و البته جریمه نقدی هم در کنارش قرار گرفته است ولی کاملاً واضح و روشن است که محرومیت تعلیقی اهمیت فوق العاده بیشتری دارد و مدیران باشگاه هم همین مسأله را به سرمربی استقلال گوشزد کرده اند. استقلالی ها به فرهاد مجیدی گفته اند با این حکم عملاً باید تا یک سال بسیار مراقب رفتارش باشد چون در صورت بروز کوچکترین مشکلی یا انجام مصاحبه تندی که پایش را دوباره به کمیته انضباطی باز کند و موجب محرومیت او شود، این یک جلسه محرومیت تعلیقی هم جنبه اجرایی پیدا خواهد کرد و بر دامنه مشکلاتش می افزاید به همین خاطر باید به ویژه تا پایان رقابت های جام حذفی و لیگ برتر این فصل بسیار مراقب باشد تا این حکم تعلیقی در دیدارهای فوق العاده حساس پیش رو دامنگیرش نشود.

 

سرمربی استقلال  تا امروز در جام حذفی نیز شرایط مطلوبی را به وجود آورده است. گرچه استقلال در بازی نخست مقابل نود ارومیه تا آستانه حذف پیش رفته بود و مقابل پیکان هم برد خفیفی را تجربه کرد، اما اکنون در وضعیتی است که اگر نساجی را شکست دهد، به نیمه نهایی می رسد و باید مقابل یکی از تیم های مس کرمان یا خیبر خرم آباد قرار بگیرد. دیداری که روز قبل برگزار شده و به نوعی استقلال تکلیف حریف بعدی خود را می داند. البته رسیدن به این مرحله نیازمند پیروزی در برابر نساجی است و فرهاد مجیدی باید برنامه ویژه ای برای عبور از تیم ساکت الهامی داشته باشد و تیمش را طوری روانه میدان کند که با غافلگیری احتمالی مواجه نشود. رویکرد سرمربی استقلال در فصل جاری دستیابی به هر دو جام است و اگر نگاهی به ترکیب استقلال در این جام بیندازید می بینید که در بازی مرحله قبل به جز رضایی که به عنوان نفر دوم پست شماره یک در چهارچوب دروازه قرار گرفته بود، باقی بازیکنان همان ها بودند که غالباً در ترکیب اصلی قرار می گرفتند. بنابراین مجیدی نیز به قهرمانی در دو جام می اندیشد و این طور نیست که در در برابر چنین هدفی بی تفاوت باشد.

 

به نظر می رسد این بار هم بازی زیبایی را در جدال استقلال – نساجی شاهد باشیم. استقلال در فصلی که به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک است و مدعی اصلی قهرمانی به حساب می آید اصلا دوست ندارد فرصت تصاحب یک جام دیگر را از دست دهد و دست کم در دربی ثابت کرد تنها به دنبال بردهای اقتصادی نیست و اگر نیاز باشد حتی در مصاف با جدی ترین رقیب خود تبدیل به تیمی سراسر تهاجمی می شود. در سوی دیگر میدان نساجی با ۳ دفاع ارایه گر فوتبال مالکانه است و از اجرای این تاکتیک در جدال با تیم های بزرگ هم هراسی ندارد. هر چند در دور برگشت بازی ها از ارایه فوتبال مالکانه به امتیازات زیادی دست پیدا نکرده است که دلیل اصلی در عدم استفاده از موقعیت ها بوده است. به واقع فوتبالی که تیم مازنی بازی می کند با موقعیت همراه می شود اما به طور حتم برای نتیجه گیری کافی نیست و ایجاد موقعیت اگر با استفاده از آن همراه نشود امتیاز آور نخواهد بود.

 

بازگشت رضایی به قفس توری استقلال

همان طور که هفته پیش نیز ایران ورزشی در خبری به بازگشت رضایی اشاره کرد ، خبرهای روزهای اخیر نیز دلالت بر تأیید آن خبر دارد و علیرضا رضایی، دروازه بان دوم آبی ها در جام حذفی برای استقلال به میدان خواهد رفت. گرچه سید حسین حسینی عملکردی تحسین برانگیز در بازی های لیگ برتر داشته اما فرهاد مجیدی از ابتدای جام حذفی بنای بازی دادن به رضایی را در چهارچوب دروازه داشته و این بار هم قصد دارد در بازی با نساجی از این دروازه بان جوان بهره بگیرد. رضایی هم در جام حذفی توانسته نمایش مطلوبی را از خود به جا بگذارد و همان بازیکنی باشد که سرمربی استقلال انتظار دارد. با این حال به نظر می رسد رضایی در بازی با نساجی که تیم بسیار دونده و فیزیکی است محکی جدی تر بخورد و عیارش به طور دقیق مشخص شود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی در جام حذفی,استقلال نساجی

تمجید روزبه به خاطر گل نخوردن

واداران استقلال این روزها به شدت از روزبه چشمی به دلیل نمایش هایی که در ترکیب استقلال داشته، حمایت می کنند. دلیلش هم گل نخوردن استقلال در ۱۴ بازی بوده که این بازیکن در ترکیب حضور داشته است. چشمی تاکنون ۱۸ بار برای استقلال به میدان رفته که در ۱۴ بازی دروازه استقلال بسته مانده است. بدون شک مجیدی هم از چنین آماری مطلع است و عملکرد تمام بازیکنان را زیر نظر خواهد گرفت. با توجه به اینکه داسیلوا در بازی با سپاهان غایب است، بعید نیست که فرهاد مجیدی این بازیکن را در پست دفاع میانی به کار بگیرد. البته در جام حذفی استقلال مشکلی برای بازی دادن به داسیلوا ندارد و می تواند از وجود این بازیکن برزیلی بهره بگیرد. در نتیجه ممکن است چشمی دوباره در همان پست آرمانی( هافبک میانی) بازی کند.

ترکیب استقلال برابر نساجی در یک چهارم نهایی جام حذفی

خبر بازگشت مرادمند تکذیب شد!

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال به اخبار مربوط به بازگشتش به جمع آبی پوشان واکنش نشان داد. در روزهای گذشته اخباری در مورد بازگشت محمدحسین مرادمند به استقلال مطرح شد و حتی فرهاد مجیدی در نشست خبری خود اظهار کرد :« ظاهراً کارهای معافیت این بازیکن به اتمام رسیده است و من هم شنیده ام این بازیکن به زودی در تمرینات شرکت خواهد کرد، اما تا زمانی که در تمرینات ما شرکت نکند این اخبار را باور نخواهم کرد.» در همین زمینه اما مرادمند این طور گفت:« من در مورد شایعات هیچ حرفی نمی زنم و تنها جمله ای که می توانم بگویم این است که سرباز ملوان هستم.» به نظر می رسد شرایط بازگشت مرادمند این طور که استقلالی ها می گویند مهیا نیست ضمن اینکه به نظر می رسد با توجه به نوع جدا شدن دو بازیکن سرباز استقلال، این بازیکنان رغبتی به بازگشت ندارند!

ترکیب استقلال برابر نساجی در جام حذفی:

علیرضا رضایی – سیلوا – عارف غلامی – محمد دانشگر – مهدی مهدی پور – روزبه چشمی– جعفر سلمانی – وریا غفوری – کوین یامگا – امیرحسین حسین زاده – رودی ژستد

نساجی با دو غایب آماده بازی با استقلال می شود

بر اساس اعلام سازمان لیگ مسعود شجاعی کاپیتان نساجی به دلیل محرومیت و فرزاد زامهران وینگر نساجی به دلیل جراحی از ناحیه کتف هنوز آماده بازی برای تیم مازنی نشده است و شاگردان ساکت الهامی در غیاب این دو بازیکن مهیای بازی با آبی ها می شوند./سرپوش فوتبالی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.