تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1402 - 8:55
کد خبر : 134804

پنج خبر داغ از پرسپولیس

پنج خبر داغ از پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:باشگاه پرسپولیس در انتقال سعید عزت‌اللهی و خرید او از باشگاه وایله دانمارک به نتیجه خوبی رسیده بود اما در این میان دو باشگاه استقلال و سپاهان هم وارد ماجرا شده و با ارائه پیشنهاد برای جذب عزت‌اللهی باعث شدند که باشگاه دانمارکی قیمت رضایتنامه عزت‌اللهی را حسابی بالا ببرد. مشابه همان اتفاقی که چند سال پیش در مورد صدور رضایتنامه شهریار مغانلو از سوی باشگاه سانتاکلارا اتفاق افتاد.

پنج خبر داغ از پرسپولیس

تکلیف 'محمدرضا خالدآبادى و پرسپولیس' روشن شد، ترفند جالب سرخپوشان براى جذب 'سعید عزت الهى'

فرهیختگان: پرسپولیس شکل تمرینات خود را از روز گذشته در ورزشگاه شهید کاظمی تغییر داد و روی به تمرینات هوازی و افزایش توان بدنی آورد. اتفاقی که قرار بود در اردوی این تیم در ترکیه رخ دهد که باز هم این اردو لغو شد.

اولین باری نیست که یحیی گل‌محمدی مجبور می‌شود اردوی تیمش را لغو کند و در چند سال اخیری که او سرمربی پرسپولیس بوده بارها این اتفاق رخ داده است. جالب اینکه رضا درویش به‌عنوان مدیرعامل پرسپولیس هنوز نتوانسته شرایط را برای برگزاری یک اردوی خارجی برای تیمش فراهم کند و این مساله دلخوری شدید یحیی را به همراه داشته است. سرمربی پرسپولیس از تابستان سال گذشته مدام تاکید داشته که تیمش باید از حالت یکنواختی محل تمرینات خارج شود اما هر بار به هر بهانه‌ای اردوی تیم او برگزار نشده است. این بار باشگاه پرسپولیس عدم همکاری اسپانسر و محرومیت افشین پیروانی را بهانه لغو اردو قرار داده است در شرایطی که قضیه چیز دیگری بود.طبق اخبار دریافتی ما باشگاه پرسپولیس در همکاری‌اش با اسپانسر خارجی دچار تردید‌هایی می‌شود و این مساله مشکلاتی را برای زمان و محل برگزاری اردوی سرخپوشان در ترکیه ایجاد می‌کند. در ادامه مسئولان باشگاه پرسپولیس خیلی دیر تصمیم به همکاری با اسپانسر خارجی خود می‌گیرند اما برای گرفتن پرواز چارتر به مشکل می‌خوردند. بعد از اینکه برای سومین بار زمان سفر سرخپوشان به ترکیه به تعویق می‌افتد یحیی گل‌محمدی از کوره در رفته و دستور لغو اردو را می‌دهد. این درحالی بود که او خیلی مشتاق بود تیمش را به اردوی خارجی ببرد. قطعا لغو چندباره اردوی سرخپوشان به‌زودی واکنش تند سرمربی این تیم را در پی خواهد داشت.درحال حاضر یحیی تصمیمی مبنی‌بر اینکه تیمش برای چند روز به هتل برود یا اینکه در شهرهای اطراف اردویی برگزار کند، نگرفته است و دلیلش هم ناراحتی او از ماجرای پیش آمده است. در هر صورت سرخپوشان صبح روز گذشته با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی تمرینات سخت بدنی خود را زیر نظر لوسادا مربی اسپانیایی خود آغاز کردند و به نظر می‌آید چند روز سخت را در انتظار خواهند داشت.

پرسپولیس قید خالدآبادی را زد؟

همان‌طور که پیش از این در خبرها داشتیم پیشنهاد استقلال به باشگاه هوادار برای خرید محمدرضا خالد‌آبادی و متعاقب آن پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای خرید این دروازه‌بان جوان باعث شد که قیمت رضایتنامه او در عرض چند روز چندبرابر شود. در همین راستا باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه هفته گذشته آخرین رقم خود را برای صدور رضایتنامه خالدآبادی به باشگاه هوادار اعلام کرد. رقم اعلام‌شده تقریبا ۴ میلیارد کمتر از مبلغی است که باشگاه تهرانی می‌خواهد و چنانچه این باشگاه از موضع خود عقب‌نشینی نکند پرسپولیس قید جذب او را خواهد زد. همچنین باشگاه استقلال هم حاضر نیست مبلغی که تیم هوادار خواسته را پرداخت کند و این باشگاه هم به‌مانند پرسپولیس فعلا از خرید خالدآبادی منصرف شده است. با شرایط موجود باشگاه هوادار چاره‌ای جز پایین آوردن رقم پیشنهادی خود را ندارد از این جهت که بعید است باشگاهی پیدا شود تا برای خرید خالدآبادی ۱۱ میلیارد تومان پول رضایتنامه بدهد.

عقب‌نشینی تاکتیکی
باشگاه پرسپولیس در انتقال سعید عزت‌اللهی و خرید او از باشگاه وایله دانمارک به نتیجه خوبی رسیده بود اما در این میان دو باشگاه استقلال و سپاهان هم وارد ماجرا شده و با ارائه پیشنهاد برای جذب عزت‌اللهی باعث شدند که باشگاه دانمارکی قیمت رضایتنامه عزت‌اللهی را حسابی بالا ببرد. مشابه همان اتفاقی که چند سال پیش در مورد صدور رضایتنامه شهریار مغانلو از سوی باشگاه سانتاکلارا اتفاق افتاد. با توجه به همین مساله باشگاه پرسپولیس بعد از ارائه آخرین پیشنهادش به باشگاه وایله از موضع خود عقب‌نشینی کرد و اجازه نداد این باشگاه از پیشنهادات ارائه‌شده دیگر سوءاستفاده کند. به هر حال این عقب‌نشینی تاکتیکی پرسپولیس شاید باعث شود که انتقال عزت‌اللهی به جمع سرخپوشان فعلا منتفی شود. این بازیکن فقط ۶ ماه دیگر با باشگاه دانمارکی قرارداد دارد و هزینه سنگین برای صدور رضایتنامه‌اش فقط به سود باشگاه او است. چه بسا عزت‌اللهی تصمیم بگیرد تا پایان قراردادش در تیم دانمارکی بماند و بعد از آن در مورد بازگشت به ایران یا تغییر باشگاهش تصمیم بگیرد.

انجام دو بازی دوستان در دستور کار سرخپوشان
پرسپولیس که قرار بود در اردوی ترکیه دو بازی دوستانه در اردوی ۸ روزه‌اش داشته باشد حالا با لغو این اردو قرار است با دو تیم لیگ برتری در تهران مصاف داشته باشد. یکی از حریفان سرخپوش به احتمال خیلی زیاد تیم پیکان است. تیمی که روز پنجشنبه به مصاف استقلال رفت و سه بر صفر بازنده شد. در این میان چند تیم لیگ برتری دیگر هم به پرسپولیس پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه داده‌اند و در این مورد یحیی گل‌محمدی تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد.

دلجویی از کاپیتان فعلا در حد حرف
جدایی تلخ کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس باعث شد که انتقادات زیادی در این زمینه متوجه مدیریت باشگاه پرسپولیس شود. اما در این میان رضا درویش هم زرنگی کرده و کنار گذاشتن هر یک از بازیکنان و مربیان تیمش را به تصمیم کادرفنی ربط داد. اما با این حال باشگاه پرسپولیس به خواسته افشین پیروانی در نظر دارد تا یک مراسم کوچک در حضور تمامی اعضای تیم پرسپولیس به بهانه جدایی کامیابی‌نیا در نظر بگیرد. این که حالا این مراسم در چه زمانی و درچه مکانی قرار است برگزار شود هنوز در حد حرف است.

پرسپولیس همچنان امیدوار به فیفا
باشگاه پرسپولیس از چند روز پیش با مکاتبه با فیفا از طریق فدراسیون فوتبال سخت به دنبال این بوده و هست که از سهم پاداشش در جام‌جهانی ۲۰۲۲ بتواند قسط سوم طلب بوژیدار رادوشویچ را که ۲۰۰ هزار دلار است پرداخت کند. در این مورد رایزنی سرخپوشان ادامه دارد و مسئولان بین‌الملل این باشگاه امیدوارند که امروز نتیجه تلاش خود را ببینند. از آنجا که حتی یک روز تاخیر در پرداخت این پول به رادو می‌تواند جریمه ۲۰۰ هزار دلاری برای باشگاه پرسپولیس در پی داشته باشد، درویش از طریق یکی از دوستان خارج از کشورش به دنبال پرداخت طلب رادو درصورتی ناامید شدن از فیفاست. چه بسا اگر باشگاه پرسپولیس در این زمینه زودتر با فیفا مکاتباتش را آغاز می‌کرد در شرایط فعلی با کمبود زمان مواجه نمی‌شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.