به گزارش روابط عمومی وبین الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان،پس از انعقاد تفاهم نامه سه جانبه تامین، انتقال و توزیع فرآوردههای نفتی حوزه شرکتهای زنجیره ای توزیع (برندینگ) بین شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی، هلدینگ پتروپالایش اصفهان و شرکت راهبر ترابر انرژی، طرح برندینگ توسط پالایشگاه نفت اصفهان و با عاملیت شرکت راهبر ترابر انرژی اجرا شد.
مدیرعامل شرکت راهبر ترابر انرژی در این خصوص گفت: این طرح که از بهمن ماه سال ۱۴۰۱ در اصفهان به شیوه ای نوین اجرا شد، تحت پوشش قرار دادن ۲۰۰ جایگاه سوخت در استان اصفهان را به عنوان هدف خود تعریف نمود.
ابراهیم کاویانی پور، ضمن اشاره به مزایای اجرای این طرح شامل قاعده مند نمودن رویه خدمت در تمامی جایگاه ها، بهبود اقتصاد جایگاه ها، افزایش قابلیت اطمینان مشتری از کیفیت سوخت دریافتی، فراهم سازی سرویس های مورد نیاز خودروها اظهار داشت: پیشبرد این طرح با موانع بسیاری روبرو بود اما با عزم راسخ این شرکت به اجرای طرح، اولین جایگاه در آبان ۱۴۰۲ به این طرح ملحق شد و در پایان همان سال، ۱۵ جایگاه و ۲۵۵ نازل سوخت در استان، ذیل برند پالایشگاه قرار گرفت.
وی افزود: در چشم انداز شرکت راهبر ترابر انرژی، الحاق ۲۰۰ جایگاه استان اصفهان در پایان سال ۱۴۰۳ تعریف شده که با تحقق آن، جایگاه سوخت تبدیل به فضایی خواهد شد که علاوه بر هدف ذاتی عرضه سوخت، محلی برای توقف و استراحت مسافران، دریافت خدمات مورد نیاز و نهایتا ایجاد تجربه ای دلپذیر برای مراجعهکنندگان خواهد بود.
۲۵۵ جایگاه سوخت در اصفهان ذیل برند پالایشگاه اصفهان
آرمان شرق-گروه اقتصاد: در چشم انداز شرکت راهبر ترابر انرژی، الحاق ۲۰۰ جایگاه استان اصفهان در پایان سال ۱۴۰۳ تعریف شده که با تحقق آن، جایگاه سوخت تبدیل به فضایی خواهد شد که علاوه بر هدف ذاتی عرضه سوخت، محلی برای توقف و استراحت مسافران، دریافت خدمات مورد نیاز و نهایتا ایجاد تجربه ای دلپذیر برای مراجعهکنندگان خواهد بود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰