تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1402 - 3:44
کد خبر : 133323

یاسین سلمانی در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس

یاسین سلمانی در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:این بازیکن که کاپیتان تیم امید هم محسوب می‌شود در هفته گذشته مذاکرات خود را با مدیران پرسپولیس انجام داده و گفته می شود توافقات خوبی با سرخپوشان داشته است.باید گفت که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد یاسین سلمانی در هفته آینده با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم به صورت رسمی امضا خواهد کرد

یاسین سلمانی در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس

شفقنا ورزشی: با شروع  نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران تمام تیم‌های لیگ برتری به خصوص تیم‌های مدعی سعی در تقویت تیم خود دارند، در این بین بازیکنانی از چند باشگاه طراز اول پیشنهاد دریافت‌ کرده‌اند.
یکی از این بازیکنان یاسین سلمانی هافبک فصل گذشته سپاهان است که با پایان قرارداد خود در پایان فصل گذشته از جمع طلایی پوشان جدا شده و مورد توجه چمد باشگاه لیگ برتری از جمله استقلال و پرسپولیس قرار گرفته است.
این بازیکن که کاپیتان تیم امید هم محسوب می‌شود در هفته گذشته مذاکرات خود را با مدیران پرسپولیس انجام داده و گفته می شود توافقات خوبی با سرخپوشان داشته است.
باید گفت که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد یاسین سلمانی در هفته آینده با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم به صورت رسمی امضا خواهد کرد تا دست آبی پوشان پایتخت از جذب این بازیکن کوتاه بماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.