تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1402 - 8:35
کد خبر : 148728

کلهر: هر چه سریعتر مشکلات فنی پرسپولیس برطرف شود

کلهر: هر چه سریعتر مشکلات فنی پرسپولیس برطرف شود

آرمان شرق-گروه ورزش:بازیکنان پرسپولیس در برگشت‌ها هماهنگی لازم را ندارند و بین خطوط و نقاط مختلف فاصله زیاد است. پرسپولیس از نظر مهره هیچ مشکلی ندارد و با همین نفرات هم می‌تواند یک پای قهرمانی باشد. به بهترین شکل از تمامی خطوط دفاع، هافبک و فوروارد استفاده نمی‌شود و ارتباط وجود ندارد. باید هر چه سریعتر مشکلات فنی پرسپولیس برطرف شود. 

کلهر: هر چه سریعتر مشکلات فنی پرسپولیس برطرف شود

کارشناس فوتبال گفت: نداشتن مدیریت فنی قوی روی نیمکت پرسپولیس باعث شده تا نتایج را هم از دست بدهد.

محمود کلهر در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس با رفتن یحیی گل‌محمدی دچار حواشی زیادی شده و مشکل اساسی نیز نداشتن مدیریت فنی قوی روی نیمکت است. همین مسئله مهم و حیاتی در تیم باعث شده تا نتایج را هم از دست بدهد. همچنین بازیکنان‌ با استرس بازی می‌کنند، چون هم‌اکنون پرسپولیس در بحران قرار دارد و در ساق‌های پای بازیکنان این مسئله دیده می‌شود.

وی افزود: مشکلات در خط دفاعی نیز مشهود بود و مهاجمان نیز در خط حمله زهردار نبودند. نهایتاً تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، نباید امتیازات را به راحتی مقابل تیم‌های میانه جدول از دست بدهد. زمانی که پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل در امارات اردوی آماده‌سازی برپا کرده بود، دیدار تدارکاتی این تیم با الشباب را دیدم و در آنجا هم گفتم حتی با اضافه شدن ملی‌پوشانش با این نوع سیستم مشکل خواهد داشت.

*این نتایج برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس اصلاً خوب نیست

پیشکسوت فوتبال درباره شکل و سبک بازی پرسپولیس با سرمربی جدید عنوان کرد: پرسپولیس دو بازی تدارکاتی در تعطیلات نیم فصل و یک بازی رسمی مقابل آلومینیوم اراک در لیگ برتر برگزار کرد که هر سه بازی را واگذار کرد. این نتایج برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس اصلاً خوب نیست و اگر این تیم بزرگ بخواهد در دیدارهای آینده نتیجه بگیرد باید شیوه بازی‌هایش طوری باشد که رو به جلوتر و سرعت بیشتری داشته باشد.

کارشناس فوتبال در مورد عملکرد اوسمار سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیگر مشکل پرسپولیس این است که اقتدار لازم از سوی کادر فنی که در رأسش سرمربی قرار دارد دیده نمی‌شود. چون تا حالا این اقتدار را از سرمربی ندیده‌ام.

*بازیکنان پرسپولیس در برگشت‌ها هماهنگی لازم را ندارند

کلهر درباره مشکل فنی تیم فوتبال پرسپولیس در خطوط مختلف خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس در برگشت‌ها هماهنگی لازم را ندارند و بین خطوط و نقاط مختلف فاصله زیاد است. پرسپولیس از نظر مهره هیچ مشکلی ندارد و با همین نفرات هم می‌تواند یک پای قهرمانی باشد. به بهترین شکل از تمامی خطوط دفاع، هافبک و فوروارد استفاده نمی‌شود و ارتباط وجود ندارد. باید هر چه سریعتر مشکلات فنی پرسپولیس برطرف شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.