تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 آذر 1402 - 14:26
کد خبر : 145259

کلهر: شکایت‌های متعدد پرسپولیس از استقلال کار قشنگی نیست

کلهر: شکایت‌های متعدد پرسپولیس از استقلال کار قشنگی نیست

آرمان شرق-گروه ورزش:به نظر من این کار باشگاه قشنگ نیست پی‌درپی شکایت کنیم. ما باید به فکر خودمان باشیم و از حاشیه‌ها دور باشیم و به تمرکز سابق خود برگردیم که بتوانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

کلهر: شکایت‌های متعدد پرسپولیس از استقلال کار قشنگی نیست

 ایرنا- پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: جای پرسپولیس در رده پنجم جدول نیست و باید بازیکنان تیم غیرت به خرج بدهند.

محمود کلهر در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: نیمه اول بازی دلچسبی از پرسپولیس ندیدیم و متاسفانه در دقایق ابتدایی گل خوردیم. به نظر من باید پرسپولیس برنده این بازی می‌شد که بتواند در مدعیان بالای جدول بجنگد. در نیمه دوم من پرسپولیس پتاسیل پیروزی داشت که بتواند دو امتیاز از دست رفته دربی جبران کند. متاسفانه پرسپولیس نتوانست به ۳ امتیاز خارخ از خانه برسد. ۱۰۰ درصد جای پرسپولیس در رده پنجم جدول نیست و باید بازیکنان تیم غیرت به خرج بدهند.

وی در خصوص نقاط ضعف پرسپولیس گفت : به نظر من ناهماهنگی شدیدی در خط دفاع پرسپولیس وجود دارد و دو گل هم با اشتباهات خط دفاعی خوردیم. در بازی الدحیل شاهد بویم که با اشتباهات مدافعان تیم گل خوردیم و از آسیا حذف شدیم. گل‌محمدی این مشکل را باید سریع‌تر حل کند چون در بازی‌های آینده هم امکان دارد از ناهماهنگی خطوط دفاعی پرسپولیس ضربه بخورد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: پرسپولیس به خاطر حاشیه‌هاست که نمی‌تواند نتیجه خوبی بگیرد شکی ندارم که تیم با تفکرات یحیی گل‌محمدی می‌تواند دوباره قهرمانی را به دست آورد ولی باید اول حاشیه‌ها را از تیم دور کنند و تنها دغدغه آنها باید فوتبال باشد نه حاشیه‌ها امیدوارم پرسپولیس به روزهای خوبش برگردد.

وی در خصوص اینکه آیا شکایت‌های متعدد باشگاه پرسپولیس از رقیب سنتی‌اش باعث نشده در عملکرد فنی تیم تاثیر بگذارد، بیان کرد: به نظر من این کار باشگاه قشنگ نیست پی‌درپی شکایت کنیم. ما باید به فکر خودمان باشیم و از حاشیه‌ها دور باشیم و به تمرکز سابق خود برگردیم که بتوانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.