تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 تیر 1402 - 20:47
کد خبر : 133003

کریمی از چالش‌های انتخاب شرکت مهاجرتی معتبر می‌گوید

کریمی از چالش‌های انتخاب شرکت مهاجرتی معتبر می‌گوید

آرمان شرق-گروه جامعه:سایت برتر ویزا را به شما پیشنهاد می‌دهم. این سایت که اولین رسانه‌ی تخصصی در زمینه معرفی شرکت‌های مهاجرتی و گردشگری است، به روشی جالب توجه و با تحقیق و بررسی اصولی، بهترین و معتبرترین شرکت‌های فعال در حوزه‌ی مهاجرت، ویزا و گردشگری را در بخش‌ها و دسته‌بندی‌های مختلف و بر اساس نیازتان به شما معرفی می‌کند و راه‌های ارتباطی با آن مجموعه را در اختیار شما می‌گذارد.

کریمی از چالش‌های انتخاب شرکت مهاجرتی معتبر می‌گوید

مصاحبه با مجید کریمی

مهاجرت همواره یکی از داغترین موضوعات در کشور ما بوده و طبیعتاً هر جا که تقاضای بیشتری وجود داشته باشد و عده‌ای از مردم در پی تحقق رویاهای خود باشند، پای افراد سودجوی زیادی هم به آن حوزه باز می‌شود و از مردم بی اطلاع، کلاهبرداری می‌کنند؛ به همین دلیل مصاحبه‌ای را با جناب آقای مجید کریمی، اولین بیزینس کوچ تخصصی در حوزه‌ی گردشگری و مهاجرت ترتیب دادیم تا برایمان از تجربه‌ی همکاری با مدیران شرکت‌های مهاجرتی بگویند، در ضمن به بررسی چالش‌ها و راه‌حل‌های پیشگیری از گرفتار شدن در دام افراد سودجو ‌خواهیم پرداخت.

 

در این گفتگوی دوستانه، آقای کریمی ابتدا از دلیل و نحوه‌ی ورود خود به این حوزه و ارائه‌ی خدمات جدیدی که تا به حال در ایران ارائه نشده بود، گفتند: «صنعت گردشگری همواره یکی از حوزه‌هایی بوده که پتانسیل بسیار بالایی در اشتغال زایی، ثروت سازی و جذب سرمایه داشته اما در عین حال بسیار آسیب پذیر است و حوادث مختلف طبیعی، سیاسی، نظامی، شرایط اقتصادی و غیره می‌توانند به صورت مستقیم و غیر مستقیم روی این صنعت و صنایع وابسته‌ی آن تاثیر منفی بگذارند؛ به همین دلیل و البته علاقه‌ای که از کودکی به سفر داشتم، تصمیم گرفتم به صورت تخصصی در این حوزه و همینطور حوزه‌ی مهاجرت به شرکت‌ها و موسسات گردشگری و مهاجرتی خدمات مختلفی از قبیل مشاوره‌ی کسب و کار در ابعاد مختلف ارائه بدهم تا هم به رشد این صنعت کمک کنم و هم به افراد متقاضی سفر یا مهاجرت کمک کنم سریعتر و راحت‌تر با شرکت‌های معتبر آشنا شوند و گرفتار افراد نا وارد یا سودجو نشوند.»

جناب آقای کریمی در رابطه با تجربه‌ی همکاری خود با شرکت‌های مختلف افزودند: «در رابطه با فعالیت وکلا، شرکت‌ها و موسسات مهاجرتی، متاسفانه دیدگاه منفی زیادی در ذهن مردم جامعه شکل گرفته که البته تا حدود زیادی به حق است. طبیعتاً افراد سودجو کم نیستند، اما می‌توان با تحقیق بیشتر و مطالعه‌ی دقیق‌تر، شرکت‌های معتبری را پیدا کرد که همواره طبق قانون کشور عمل می‌کنند و کاملاً به حوزه‌ی فعالیت خود، مسلط هستند.

در طول سال‌ها همکاری خود با مدیران شرکت‌های مهاجرتی و گردشگری، ایشان را افرادی بسیار پر تلاش، حرفه‌ای و بر خلاف تصور عموم بسیار درست کار دیدم. افرادی که با توجه به روابط دیپلماتیک محدود ما با کشورهای غربی، تحریم‌ها، اختلاف ساعت، قوانین دست و پا گیر و سایر موانع، شب و روز خود را یکی کرده‌اند تا بتوانند در حوزه‌ی فعالیت خود، بهترین خدمت رسانی را انجام دهند»

از آقای مجید کریمی در مورد راه حل پیشگیری از کلاهبرداری‌ها هم پرسیدیم و ایشان اینگونه پاسخ دادند: «به لطف وجود اینترنت و سامانه‌های برخط، شما می‌توانید به راحتی از اعتبار مجوز شرکت‌های مربوطه مطلع شوید. همچنین می‌توانید نظر مراجعین یا مشتریان آن مجموعه را با دنبال کردن سایت و شبکه‌های اجتماعی مرتبط با شرکت، مشاهده کنید، البته شاید کمبود وقت یا عدم تسلط کافی به حوزه‌ی اینترنت، مانع از آن شود که بتوانید تحقیق و انتخاب درستی داشته باشید، همچنین افراد سودجو هم دائماً در حال بروزرسانی روش‌های کلاهبرداری خود هستند و شاید گاهاً با جعل مجوز و سامانه‌ی استعلام، باعث گمراهی شما شوند.

به همین دلیل سایت برتر ویزا را به شما پیشنهاد می‌دهم. این سایت که اولین رسانه‌ی تخصصی در زمینه معرفی شرکت‌های مهاجرتی و گردشگری است، به روشی جالب توجه و با تحقیق و بررسی اصولی، بهترین و معتبرترین شرکت‌های فعال در حوزه‌ی مهاجرت، ویزا و گردشگری را در بخش‌ها و دسته‌بندی‌های مختلف و بر اساس نیازتان به شما معرفی می‌کند و راه‌های ارتباطی با آن مجموعه را در اختیار شما می‌گذارد.

تمام شرکت‌های معرفی شده در این وبسایت دارای مجوزهای معتبر هستند و صحت این موضوع توسط کارشناسان این مجموعه با دقت زیاد بررسی می‌شود.

همچنین شما می‌توانید تجربه‌ی خود از ارتباط و همکاری با شرکت‌های مختلف را در این رسانه با دیگران به اشتراک بگذارید یا از تجربیات دیگران استفاده کنید تا انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.»

در پایان آقای کریمی برای تمام کسب و کارها و مشاغل فعال در کشورمان به خصوص مشاغل مرتبط به حوزه گردشگری و مهاجرت، آرزوی موفقیت کردند؛ همچنین اظهار امیدواری کردند که متقاضیان امر مهاجرت و گردشگری بتوانند با اطمینان قلبی بیشتری این مسیر را آغاز و به سرانجامی دلخواه برسانند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.