دیدار تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان به دلیل خودداری تیم سعودی از حضور در زمین برگزار نشد.

دیدار تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان که قرار بود از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود، به علت عدم حضور تیم عربستانی در زمین لغو شد. دلیل این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده است.

این اتفاق در حالی رخ داد که تیم الاتحاد به ورزشگاه نقش جهان آمده بود اما از ورود به زمین خودداری کرد. بازیکنان این تیم حتی برای گرم کردن وارد زمین نشدند.

تاکنون رسانه‌های رسمی باشگاه‌های سپاهان و الاتحاد توضیحی راجع به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه نقش جهان نداده‌اند با این حال رسانه‌ها و خبرنگاران عربستانی مانند نواف الاسیوی مدعی شدند که اعضای تیم الاتحاد به دلیل وجود سردیس در ورودی تونل ورزشگاه نقش جهان، حاضر به ورود به زمین نشده‌اند.

AFC در واکنش به به لغو بازی سپاهان و الاتحاد اعلام کرد: دیدار گروه C لیگ قهرمانان آسیا میان سپاهان و الاتحاد که قرار بود امشب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود، به‌خاطر شرایط غیرمنتظره و پیش‌بینی نشده لغو شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا بر تعهد خود نسبت به ضمانت امنیت بازیکنان، مقامات برگزاری مسابقه و تماشاگران تأکید می‌کند. این موضوع به کمیته‌های مرتبط ارجاع داده می‌شود.