اسطوره باشگاه پرسپولیس مدعی است این تیم قادر خواهد بود با ادامه روند کنونی به عنوان قهرمانی دست یابد.

فرشاد پیوس با اشاره به روند سرخپوشان طی هفته‌های اخیر گفت: نمایش خوبی از تیم شاهد هستیم که همچنان امید را برای قهرمانی دوباره زنده نگه داشته است.

وی ادامه داد: پرسپولیس برابر نفت آبادان هم همان فوتبالی را ارائه داد که انتظارش را داشتیم و خوشبختانه کار در زمین حریف و برابر تیمی که برای نیفتادن می‌جنگد سخت نشد. نکته مثبت این بازی به نظرم گلزنی دانیال اسماعیلی‌فر بود. او طی هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشته است و توانسته تاثیر خوبی در تیم به جا بگذارد.

اسطوره سرخ‌ها درباره حواشی شکل گرفته درباره دانیال اسماعیلی‌فر بعد از این بازی گفت: دانیال را نه الان که قبل از حضورش در پرسپولیس هم می‌شناختم. او بازیکن مودب و بااخلاقی است. مسئولان برگزاری بازی باید شرایطی را فراهم کنند که بازیکنان تحت فشار این‌چنینی قرار نگیرند و کار علیه آنها نشود.

پیوس دربراه بحث داوری شکل گرفته طی هفته‌های اخیر نیز گفت: داوران خوبی داریم و هرچند از حیث امکانات داوری و شرایط مالی این قشر از فوتبال روز دنیا عقب هستیم اما در نهایت در حد توان عملکرد خوبی داشته‌اند. اشتباهات برای همه تیم‌ها شکل گرفته و یک روز یک تیم سود برده و روز دیگر تیم دیگری. اینکه تیمی که سود برده در آن روز به تمجید داور می‌پردازد و روز دیگر که اشتباه علیهش شده همه چیز را به هم ربط می‌دهد زیبنده نیست. امیدوارم اشتباهات کم و کمتر شود تا ماحصل تلاش تیم‌ها در بازی‌ها به نتیجه برسد.

آقای گل اسبق پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم نیز گفت: هر دو تیم بازی‌های سختی دارند. مسلما کار برای پرسپولیس سخت‌تر است اما هیچ چیز تمام شده نیست و مطمئن هستم که در صورت تداوم روند نتیجه‌گیری و پیروزی‌ها، آنها قادر خواهند بود بار دیگر به قهرمانی برسند و این استقلال امتیاز از دست خواهد داد.