تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 9:28
کد خبر : 151688

پیشنهاد شبانه تراکتور به دقیقی؛ بمب نقل‌وانتقالاتی لیگ ۲۴ساعت قبل بازی استقلال!

پیشنهاد شبانه تراکتور به دقیقی؛ بمب نقل‌وانتقالاتی لیگ ۲۴ساعت قبل بازی استقلال!

آرمان شرق-گروه ورزش: حالا در یک قدمی دوئل دقیقی با صدرنشین گردن کلفت لیگ یعنی استقلال پیشنهادی هوش‌پران به رهبر لشگر زیتونی‌پوش شمس‌آذر رسیده که پس‌لرزه‌هایش  قطعا  می‌تواند نتیجه این دیدار حساس را دچار تغییری بزرگ کند که در این اوضاع قمر در عقرب لیگ می‌تواند به نفع نکونام، سکاندار رقیب جمعه شب شمسی‌ها تمام شود. انتقالی که حتی اگر کل زمین و زمان هم از آن سود ببرند، قطعا مردم قزوین چیزی جز ضرر ازآن نمی‌بینند. دود این ترانسفر، بدجور در چشم تیم شایسته قزوینی می‌رود

پیشنهاد شبانه تراکتور به دقیقی؛ بمب نقل‌وانتقالاتی لیگ ۲۴ساعت قبل بازی استقلال!

اعتماد- تراکتوری‌ها که پس از رفتن اولیویرا کمتر روزهای رویایی را به خود دیدند و اعتبارشان را به خاطر تزلزل زیاد در کادر تیم‌شان، داشتند کم‌کم از کف می‌دادند، با آمدن پاکو خمز دوباره به روزهای خوب‌شان نزدیک شدند؛ تا جایی که دراین مدت، همواره یک‌ضلع ثابت از ۳ضلع مدعی جام شده بودند.تفکرات مرد اسپانیایی بدجور اوضاع تراکتوری‌ها را از این‌رو به آن‌رو کرد و روح فوتبال را آنچنان در کالبد آذری‌ها دمید تا در هربازی مهم و غیرمهمی، یادگار امام غوطه در تماشاگر شود. برخلاف تحول و انقلاب فنی که مرد اسپانیایی برای تی‌تی‌ها به ارمغان آورد، حاشیه فراوان هم دیگر دستاوردی بود که این مرد برای تراکتور داشت. از کنفرانس‌های عجیب‌و‌غریب و سیرک‌گونه گرفته تا ناسازگاری‌‌هایش با زمین و زمان!

تراکتوری‌ها در ۳بازی آخرشان درلیگ با ۲تساوی بی‌جا و یک باخت مضحک دربرابر تیم بحران‌زده ربیعی، از کورس قهرمانی جوری جدا شدند تا تیفوسی‌ترین تراکتوری‌ها هم حتی یک‌درصد با قهرمانی تیم‌شان خیال‌بافی نکنند.مدیران این تیم وقتی دریافتند دیگر شانسی برای قهرمانی ندارند، دیگر برای‌شان آنچنان فرقی نداشت که بامربی ایرانی سوم،‌چهارم شوند یا با مربی خارجی؛ لااقل بدون او نه دیگر جنگ روانی داشتند و نه دلاری باید پول از جیب‌شان می‌رفت. بنابراین وقتی مربی اسپانیایی گفت به دلایل نگرانی از اوضاع خاورمیانه می‌خواهد از ایران برود در را به رویش باز گذاشتند.
و اما ظهر دوشنبه موعود جداشدنِ راهِ مردِ عصبی از باشگاه پرحاشیه تبریزی رسید. رابطه‌ای که پایانش اتفاقی ۲سر سود بود، هم مدیران تراکتور دیگر حرص کارهای مربی اعصاب قورت داده‌شان را نخواهند خورد و هم این مربی از شر فوتبال لجام‌گسیخته ایران راحت خواهد شد. رسانه‌های ایرانی که در آنان بازار شایعه همواره داغ است، پس از برکناری مرد اسپانیایی بیکار ننشستند و شروع به مطرح کردن گزینه‌های نامدار و گمنامِ ایرانی و خارجی کردند. القصه ما که همواره درپی روشن کردن هواداران فوتبال هستیم، سراغ چند دوست رسانه‌ای و نزدیک به مدیران تراکتور رفتیم و سرنوشت نیمکت پرشورها در ادامه لیگ را از آنان جویا شدیم. گویا ۶گزینه برای جانشینی خمز روی میز مدیران تراکتور قرار گرفته که عبارتند از: فرهاد مجیدی، یحیی گل‌محمدی، سعید دقیقی، الکساندر نوری و ۲گزینه دیگر خارجی که توسط دلال‌های نزدیک به باشگاه تراکتور، روی میز گزینه‌ها قرار گرفته‌اند. طی تحقیقات ریز و جزیی ما از ماجرا، مجیدی و گل‌محمدی اعلام کرده‌اند فعلا قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارند و از طرفی آوردن نوری هم پروسه‌ای طولانی است که در این بازی‌های فشرده لیگ، خیلی منطقی به‌نظر نمی‌رسد. از طرف دیگر هواداران این باشگاه نیز دیگر از مربی‌های درجه چند خارجی عاصی شده‌اند، خاطره خوشی از آنان ندارند و خیلی هم به سکاندار ایرانی بی‌میل نیستند؛ پس با این تفاسیر تنها کدام گزینه روی میز می‌ماند؟درست گفتید!تنها سعید دقیقی.
سرمربی جوان و کاربلدی که در مدتی کوتاه ورد زبان همه فوتبالی‌ها شده و همه‌جا صحبت از کیفیت بالای فنی و البته جنتلمنی‌اش است.این مربی موفق که باشگاه‌های زیادی برای آوردنش روی نیمکت‌شان به دل‌شان صابون زده‌اند، حالا در یک قدمی بازگشت به تیمی قرار دارد که سال‌های سال در خط حمله، تک‌تیراندازش بوده است. مهاجم تیزپای دیروز حالا دوباره انگار قرار است به یادگار امام برگردد، البته این‌بار نه در جامه بازیکن؛ در جامه مربی!
طبق صحبت‌های درگوشی رسیده از درون باشگاه تراکتور، دریافتیم که در ساعات آتی پیشنهاد رسمی این باشگاه به دست سعید دقیقی سرمربی شمس‌آذری‌ها خواهد رسید و آنها تمام هم‌وغم‌شان را در راه جذب این سرمربی خواهند گذاشت. محمدرضا زنوزی مالک پولدار این باشگاه با اذعان به حساسیت بالای قزوینی‌ها روی تیم شهرشان و بازی‌های حساسی که این تیم پرهوادار درپیش دارد، با گوشت و پوست قبول دارد که کشاندن دقیقی از قزوین به تبریز کار اصلا آسانی نیست؛ پس او برای دریبل زدن این موانع به مدیران باشگاهش دستور داده که حتی اگر قزوینی‌ها رضایت‌نامه‌ای بسیار سنگین هم طلب کردند، آنها بدون چانه‌زنی و تعلل جواب مثبت را برای پرداخت این هزینه بدهند تا چهره محبوب تبریزی‌ها را برای ادامه راه در این لیگ ملتهب در کنارشان داشته باشند، حتی اگر قرار باشد پرداختن گران‌ترین رضایت‌نامه تاریخ لیگ بر گُرده‌شان باشد .  مالکان باشگاه شمس‌آذر که افرادی بسیار غریبه با فوتبال هستند، بعید نیست رضایت‌نامه کلان زنوزی برق را از سرشان بپراند و سرنوشت تیم خوش‌آتیه شهرشان را فدای مشتی پول کنند. می‌دانید که از این افراد تازه از ره‌رسیده در فوتبال هرچیزی برمی‌آید! حالا در یک قدمی دوئل دقیقی با صدرنشین گردن کلفت لیگ یعنی استقلال که کمتر از چند روز بیشتر به آن نمانده است، پیشنهادی هوش‌پران به رهبر لشگر زیتونی‌پوش شمس‌آذر رسیده که پس‌لرزه‌هایش  قطعا  می‌تواند نتیجه این دیدار حساس را دچار تغییری بزرگ کند که در این اوضاع قمر در عقرب لیگ می‌تواند به نفع نکونام، سکاندار رقیب جمعه شب شمسی‌ها تمام شود. انتقالی که حتی اگر کل زمین و زمان هم از آن سود ببرند، قطعا مردم قزوین چیزی جز ضرر ازآن نمی‌بینند. دود این ترانسفر، بدجور در چشم تیم شایسته قزوینی می‌رود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.