تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1402 - 10:15
کد خبر : 142283

پرسپولیس ویروس زده به دنبال تکرار پیروزی

پرسپولیس ویروس زده به دنبال تکرار پیروزی

آرمان شرق-گروه ورزش: تیم فوتبال پرسپولیس در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف استقلال تاجیکستان خواهد رفت.

پرسپولیس ویروس زده به دنبال تکرار پیروزی

استقلال تاجیکستان - پرسپولیس؛ سرخپوشان ویروس زده به دنبال تکرار پیروزی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پرسپولیس در دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فردا میهمان تیم استقلال تاجیکستان است و در صورت پیروزی در این مسابقه گام بزرگی برای صعود از گروه برمی‌دارد. استقلال تاجیکستان یک امتیاز از الدحیل قطر گرفته ولی در قعر جدول است و اگر در این دیدار بازنده شود عملا شانسی برای صعود نخواهد داشت. استقلال تاجیکستان در بازی رفت در دقیقه ۳ مسابقه صاحب پنالتی شد که علیرضا بیرانوند این ضربه را مهار کرد  اما در نشست خبری بعد از مسابقه سرمربی تیم به پرسپولیسی ها وعده داد که منتظر آنها در شهر دوشنبه هستند!

مشکل اصلی پرسپولیس ویروس سرماخوردگی و آنفولانزاست که چند بازیکن این تیم را درگیر کرده است. با این حال بعید است این استقلال قرمزپوش بتواند مانع پیروزی پرسپولیس شود. از سویی دیگر اگر الدحیل مقابل النصر عربستان امتیازبگیرد پرسپولیس ممکن است حتی شانس صدرنشینی در این گروه دشوار را هم پیدا کند البته به شرطی که فردا پیروز شود.

وضعیت وحید امیری هم برای حضور در میدان مشخص نیست او به دلیل مصدومیت مدت هاست از ترکیب پرسپولیس دور است. وحدت هنانوف هم به کشور زادگاهش برمی‌گردد و ممکن است دوباره در ترکیب تیم قرار بگیرد. پرسپولیس در لیگ برتر در ثانیه های آخر مقابل نفت آبادان ۱۰ نفره سه امتیاز را از دست داد و نتوانست از سد این تیم بگذرد و برای دومین مرتبه متوالی در لیگ برتر به تساوی رضایت داد حالا شاگردان گل محمدی با دو مساوی قدم به لیگ قهرمانان گذاشته اند.

برنامه مسابقات:

استقلال تاجیکستان – پرسپولیس ساعت ۱۷:۳۰

الدحیل قطر – النصر عربستان ساعت ۲۱:۳۰

جدول مسابقات گروه D

۱- النصر عربستان ۹ امتیاز

۲- پرسپولیس ایران ۶ امتیاز

۳- الدحیل قطر یک امتیاز

۴- استقلال تاجیکستان یک امتیاز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.