تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1402 - 8:57
کد خبر : 142722

پرسپولیس فقط مالکیت را برد

پرسپولیس فقط مالکیت را برد

آرمان شرق-گروه ورزش:گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان گفت یک ضربه ایستگاهی تفاوت دو تیم را رقم زد، اما واقعیت این است که پرسپولیس در آمار هم غیر از یک مورد پایین‌تر از حریف بود.

پرسپولیس فقط مالکیت را برد

پرسپولیس فقط مالکیت را برد

به گزارش “ورزش سه” پرسپولیس در شرایطی مقابل سپاهان اصفهان شکست خورد که به خاطر نمایش برتر میزبان – حتی اگر به صورت نسبی باشد – هیچ‌کس نمی‌تواند مدعی باشد شکست پرسپولیس ناعادلانه بود و شاید مساوی عادلانه‌ترین نتیجه ممکن می‌توانست باشد.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از پایان مسابقه گفت یک ضربه ایستگاهی که البته به زعم او با اشتباه داور تقدیم حریف شد تفاوت نتیجه در این مسابقه را رقم زد اما واقعیت این است که کیفیت پرسپولیس طبق آماری که در این بازی ارائه داده نیز پایین‌تر از سپاهان بود و با این آمار شاید فقط با خوش‌شانسی می‌توانست به امتیاز برسد.

پرسپولیس در این بازی برتری کوچکی در مالکیت داشت و ۵۳ به ۴۷ پیش افتاد اما فقط ۶ شوت به دروازه حریف زد که دو تا از آنها در چارچوب بود. این آمار برای سپاهان ۹ شوت بود که ۵ تای آن در چارچوب بود و با واکنش‌های بیرو مواجه شد.

1953393

در شانس گل نیز آمار سپاهان ۵ بود و پرسپولیس فقط دو موقعیت گل قطعی داشت. در تعداد سانترها، کرنرها و نبرد هوایی موفق هم آمار سپاهان بهتر بود و تنها سپاهان دو برابر پرسپولیس (۲۰ به ۱۰) خطا کرد.

واقعیت این است که پرسپولیس با ثبت چنین آماری نمی‌توانست به امتیاز برسد و با اینکه حریف با یک ضربه ایستگاهی صاحب گل برتری شد اما آمار نشان می‌دهد شانس سپاهان برای برد بیشتر بوده و آنها تا حدودی برتر از تیم یحیی گل‌محمدی بوده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.