تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1402 - 15:18
کد خبر : 140651

اشک‌های یاسین پس از مصدومیت شدید و ناباورانه

اشک‌های یاسین پس از مصدومیت شدید و ناباورانه

آرمان شرق-گروه ورزش:یاسین همراه پدر به گرگان رفته و قرار است در روزهای آینده به تهران برگردد تا زیر نظر دکتر راضی، متخصص بنام پزشکی ورزشی رباط صلیبی خود را جراحی کند. این اولین مصدومیت شدید ستاره تکنیکی است که می توانست در تورنمنت برای سرمربی سابقش در سپاهان امیر قلعه نویی، به میدان برود اما فعلا همه چیز در مسیر دیگری پیش رفته و یاسین باید با تمرینات سنگین و تمرکز بیشتر خود را به همان سطح پیش از آن برساند.

اشک‌های یاسین پس از مصدومیت شدید و ناباورانه

اشک‌های یاسین پس از مصدومیت شدید و ناباورانه

به گزارش “ورزش سه”، یاسین سلمانی، متفاوت‌ترین خرید این فصل باشگاه پرسپولیس، در شرایطی که در دیدار سرخپوشان مقابل گل‌گهر به عنوان بازیکن فیکس پای به زمین گذاشته بود، در دقیقه شش در یک صحنه عادی ناگهان درد شدیدی را در ناحیه زانو حس کرد و از زمین بیرون رفت.

در همان لحظه این پیشبینی وجود داشت رباط یاسین آسیب دیده است اما او که قبلا یک مصدومیت مینیسک را از سر گذرانده، باتوجه به اینکه صدایی از زانو نشنیده بود، تصور می‌کرد آسیب‌دیدگی مربوط به همان صدمه پیشین است. اما پس از آنکه او با خودروی یکی از دوستان صمیمی‌اش خود را به بیمارستان آتیه رساند، آنجا از اتفاق تلخی که در انتظارش بود، مطلع شد.

پزشکان به سرعت یاسین را برای عکسبرداری پیشرفته (MRI) داخل دستگاه کردند و او نتیجه این عکسبرداری را تبدیل به یک فایل تصویری کرد و برای پزشک پرسپولیس فرستاد.

1915523

نظر اولیه که برای یاسین روی پیام‌رسان واتساپش ظاهر شد این بود که او به احتمال خیلی زیاد از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده اما بازهم باید پزشکان متخصص روی این تصویر نظر بدهند. لحظاتی بعد یاسین که بغض کرده و امیدوار بود این تشخیص صحت نداشته باشد، نظر نهایی پزشکان را دریافت کرد. اینکه او از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده و باید پای خود را به تیغ جراحان بسپارد.

برای یک فوتبالیست حرفه‌ای جوان و رو به رشد، در شرایطی که قرار بود او ۲۴ ساعت بعد در تیم ملی حضور داشته باشد، خبری تلخ‌تر از این وجود نداشت و بی دلیل نبود خیلی زود اشک صورت این جوان خوش آتیه پرسپولیسی را خیس کرد. بازیکنی که توسط استعدادیاب‌های سپاهان از گرگان کشف شده و در جمع طلایی‌پوشان به یکی از ستارگان آینده‌دار بدل شده و حالا در اولین فصل حضور در پرسپولیس و در شرایطی که تازه به عنوان یکی از نفرات اصلی تیم کار را گرفته بود، دچار این مصدومیت شدید شد.

او که همیشه پدرش را به عنوان حامی بالای سر خود دارد، او را از ماجرا مطلع کرد و بنا به نظر پزشک پرسپولیس و بعد از اظهارنظر پزشک متخصص، به سرعت برای عمل جراحی وقت گرفت.

1936691

یاسین همراه پدر به گرگان رفته و قرار است در روزهای آینده به تهران برگردد تا زیر نظر دکتر راضی، متخصص بنام پزشکی ورزشی رباط صلیبی خود را جراحی کند. این اولین مصدومیت شدید ستاره تکنیکی است که می توانست در تورنمنت برای سرمربی سابقش در سپاهان امیر قلعه نویی، به میدان برود اما فعلا همه چیز در مسیر دیگری پیش رفته و یاسین باید با تمرینات سنگین و تمرکز بیشتر خود را به همان سطح پیش از آن برساند.

کاپیتان تیم امید ایران این فصل را از دست داده اما بعد از عمل جراحی و دوران نقاهت، کار را دوباره شروع می‌کند. این وقفه برای او بعد از پنج فصل حضور بی وقفه در فوتبال ایران در اوج جوانی است و البته زمانی که با نگرانی نتایج تیم محبوبش پرسپولیس را دنبال خواهد کرد.

برای او شاید بهترین الگو حسین کنعانی باشد، بازیکنی که دو بار از ناحیه یک پا از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد اما همچنان در بالاترین سطح مشغول بازی است. 
سلمانی هم قصد ندارد تسلیم شود و دوباره به زمین بازی بازخواهد گشت. این بار با استقبال مثبت بازیکنان و هواداران پرسپولیس که از نداشتن او در ادامه این فصل، ناراحت و دل‌نگران، افسوس می‌خورند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.