تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1402 - 23:31
کد خبر : 146905

پرسپولیس فعلا هیچ گزینه‌ای جز برانکو ندارد

پرسپولیس فعلا هیچ گزینه‌ای جز برانکو ندارد

آرمان شرق-گروه ورزش:مقام مسئول باشگاه پرسپولیس همچنین تاکید کرد که تمرینات این تیم زیر نظر اوسمار دنبال خواهد کرد تا باشگاه مذاکرات خود را با برانکو ایوانکوویچ پیش ببرد. مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوار هستند که برانکو با پرداخت مالیات و رفع موانع حضورش در ایران، در نهایت با این باشگاه به توافق برسد و برای دومین دوره هدایت سرخ‌ها را بر عهده بگیرد.

پرسپولیس فعلا هیچ گزینه‌ای جز برانکو ندارد

پرسپولیس هیچ گزینه‌ای جز برانکو ندارد

به گزارش “ورزش سه”، پس از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، رضا درویش و اعضای هیئت مدیره این باشگاه بررسی‌های خود برای انتخاب سرمربی جدید را آغاز کردند که در این بین برانکو ایوانکوویچ جدی‌ترین گزینه باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شد و مذاکرات با این سرمربی باتجربه به سرعت آغاز شد.

پس از اینکه برانکو اولین پیشنهاد باشگاه پرسپولیس را رد کرد، اسامی دیگری برای جانشینی یحیی گل‌محمدی مطرح شد و حتی پس از آغاز تمرینات سرخ‌ها زیرنظر اوسمار ویرا این خبر شنیده شد که برای سرمربیگری پرسپولیس با این مربی برزیلی مذاکره شده تا در صورت رد پیشنهاد پرسپولیسی‌ها توسط برانکو، او به عنوان سرمربی کار خود را آغاز کند.

1906729

اما یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس امشب در گفت‌وگویی با ورزش سه اعلام کرد که تاکید این باشگاه همچنان روی مذاکره با برانکو ایوانکوویچ است و با وجود اسامی‌ای که مطرح می‌شود، در حال حاضر هیچ گزینه دیگری در بین مدیران این باشگاه سرخپوش پایتخت مطرح نیست.

این مقام مسئول باشگاه پرسپولیس همچنین تاکید کرد که تمرینات این تیم زیر نظر اوسمار دنبال خواهد کرد تا باشگاه مذاکرات خود را با برانکو ایوانکوویچ پیش ببرد. مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوار هستند که برانکو با پرداخت مالیات و رفع موانع حضورش در ایران، در نهایت با این باشگاه به توافق برسد و برای دومین دوره هدایت سرخ‌ها را بر عهده بگیرد.

البته برانکو ایوانکوویچ در حال حاضر همراه با تیم ملی عمان برای شرکت در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در قطر حضور دارد و تمرکز خود را روی این مسابقات گذاشته است؛ بنابراین رضا درویش و اعضای هیئت مدیره پرسپولیس کار دشوارتری برای ادامه مذاکرات با این سرمربی کروات خواهند داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.