کادرفنی پرسپولیس برگزاری دو بازی دوستانه را برای کسب آمادگی بیشتر تیمش در برنامه سرخ‌پوشان پایتخت قرار داده است.

پرسپولیسی‌ها برای حضور در لیگ بیست‌وسوم به دنبال آن بودند تا اردوی خارجی را برگزار کنند اما بعد از لغو اردوی خارجی، بازی‌های دوستانه در برنامه شاگردان یحیی گل‌محمدی قرار گرفت و سرخ‌پوشان پایتخت در تلاش بودند تا بتوانند در تهران کار خود را پیش ببرند و آمادگی خود را به سطح ایده‌آل برسانند. همین مسئله باعث شد تا انجام ۵ مسابقه دوستانه در دستور کار پرسپولیسی‌ها قرار گیرد که شاگردان گل‌محمدی موفق شدند در این مسابقات عملکرد درخشانی را از خود به جای بگذارند.

سرخ‌پوشان پایتخت در اولین بازی دوستانه با ۷ گل مقابل شمس‌آذر قزوین به پیروزی رسیدند و در گام بعدی موفق شدند استقلال خوزستان را با یک گل از پیش بردارند. برتری مقابل پیکان تهران و صنعت‌نفت آبادان باعث شد تا شمار بردهای پرسپولیس در بازی‌های دوستانه به عدد ۴ برسد و شاگردان یحیی گل‌محمدی در آخرین مصاف تدارکاتی خود هم موفق شدند مس رفسنجان را از پیش بردارند تا با عملکردی فوق‌العاده بازی‌های دوستانه را به پایان ببرند؛ آن‌هم در شرایطی‌که در مجموع ۵ مسابقه، سرخ‌پوشان پایتخت تنها یک گل دریافت کردند!

یحیی گل‌محمدی امیدوار بود بعد از انجام بازی دوستانه مقابل مس رفسنجان، تیمش را در هفته نخست مقابل آلومینیوم اراک به میدان بفرستد اما برخلاف برنامه‌ریزی انجام شده، بازی‌های هفته نخست لغو و به زمان نامعلومی موکول شد تا برنامه آماده‌سازی سرخ‌پوشان پایتخت دستخوش تغییر شود. همین مسئله باعث شد تا سرمربی پرسپولیس از مدیران باشگاه درخواست برگزاری دو بازی دوستانه را داشته باشد که درخواست سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت مورد اجابت قرار گرفته است.

نساجی و فجرسپاسی، دو حریف تازه سرخ‌ها

سرمربی پرسپولیس که به دنبال رسیدن به بهترین ترکیب ممکن برای انجام اولین بازی رسمی در فصل جدید است، می‌خواهد در فاصله ۲۴ ساعت در دو بازی تدارکاتی شاگردانش را بیازماید؛ به‌طوری‌که سرخ‌پوشان پایتخت طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است روز پنجشنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید کاظمی تهران مقابل نساجی مازندران قرار گیرند؛ آن‌هم در شرایطی‌که نساجی نسبت به آخرین رویارویی دو تیم در هفته پایانی فصل گذشته فهرستش دستخوش تغییرات مهمی شده و به نظر می‌رسد بازی جذابی میان شاگردان یحیی گل‌محمدی و مهدی رحمتی در پیش است.

گل‌محمدی برای آزمودن شرایط فنی ستاره‌هایش به فاصله ۲۴ ساعت بعد از دیدار با نساجی مازندران، دوئل با فجرسپاسی شیراز را در برنامه سرخ‌پوشان پایتخت قرار داده است. بر اساس هماهنگی‌های انجام شده دو تیم پرسپولیس و فجرسپاسی روز جمعه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید کاظمی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. سرخ‌پوشان پایتخت امیدوارند که بتوانند در ادامه مسیر بردهای سریالی خود در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل بتوانند دوئل با نساجی مازندران و فجرسپاسی شیراز را هم به سود خود به پایان ببرند تا در اوج آمادگی و با صلابت کامل مهیای حضور در لیگ بیست‌وسوم شوند.