تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 0:22
کد خبر : 61491

واکنش نظام پزشکی به ادعای جنجالی تبریزیان درباره اثرات همجنس گرایی واکسن کرونا

واکنش نظام پزشکی به ادعای جنجالی تبریزیان درباره اثرات همجنس گرایی واکسن کرونا

ارمان شرق- – مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در واکنش به ادعای جدید تبریزیان گفت: صحبت‌های ایشان درباره ارتباط واکسن و تمایل به همجنسگرایی بیشتر به یک شوخی کوچه‌خیابانی شبیه است.

حسین کرمانپور مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور در خصوص اظهارات جنجالی تبریزیان در مورد واکسن کرونا گفت: من به لحاظ علمی در مورد صحبت‌های ایشان بحث نمی‌کنم چراکه اصلا ایشان صلاحیت علمی ندارند. اما چند سوال مطرح است که به آن‌ها می‌پردازم؛ اول اینکه باید از ایشان بپرسیم که ژن اخلاق، نجابت و ایمان کجاست؟ در کدام کروموزوم است؟! این را به ما بگویند تا حداقل راه را برای ما هم هموار کنند!

او ادامه داد: دوم اینکه اگر ایشان موفق شوند این ژن را به جهان فعلی که ظاهرا نیازمند علم ایشان است ثابت کنند، سوالی وجود می‌آید که آیا اخلاق و ایمان و نجابت، ژنتیکی است؟! اگر این خصایل ژنتیکی است فلسفه رسالت پیامبران چیست؟ اگر ژنتیکی است چه نیازی به حوزه علمیه و علمای اسلام است؟!

کرمانپور افزود: سوم اینکه اگر ایشان مستنداتی برای حرف‌هایشان دارند، بگویند. صحبت‌هایشان علمی است یا مثل گفته‌های دیگر ایشان صرفا لفاظی و عوام‌فریبی است. اگر بنا به استناد باشد که من می‌توانم مواردی را بگویم که اتفاقا خطرناک‌تر است. اگر باب این مباحث باز شود، بدون اینکه مستندی ارائه شود، خیلی از باورهایمان از اوایل اسلام تا کنون زیر سوال می‌رود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: اگر صحبت‌های ایشان در مورد میکروچیپ و تغییرات ژنتیکی مستند است یا کار تحقیقاتی انجام داده‌اند، در اختیار عموم قرار دهند، وگرنه حرف را که همه می‌توانند بزنند. صحبت‌های ایشان در مورد ارتباط واکسن و تمایل به همجنسگرایی هم از نظر علمی، موضوعی است که بیشتر به یک شوخی کوچه و خیابانی شبیه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.