تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آبان 1402 - 20:39
کد خبر : 141776

پرسپولیس به دنبال گمشده ای برای گلزنی

پرسپولیس به دنبال گمشده ای برای گلزنی

آرمان شرق-گروه ورزش:اگرچه وحید امیری هم به زودی به این جمع ملحق خواهد شد اما همچنان نیاز به یک مهاجم قاتل و گلزن روی نیمکت سرخپوشان حس می‌شود، موقعیتی که فصل گذشته تا حدی آل‌کثیر و عبدی و البته شیخ دیاباته در این تیم داشتند اما نبیل باهویی از هر سه این نفرات ضعیف‌تر نشان داده است.

 پرسپولیس به دنبال گمشده ای برای گلزنی

نیمکت پرسپولیس و یک گمشده

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در حالی که اسیر نمایش منظم ملوان شده بود، بین دو نیمه تغییر را انجام داد تا با ورود مهدی ترابی و میلاد سورگی، سیستم متفاوتی را برای این بازی داشته باشد. با این حال اما تیم یحیی نتوانست از دفاع منسجم حریف عبور کند تا اینکه امید عالیشاه هم وارد زمین شد.

در شرایطی که او بارها ناجی پرسپولیس شده بود، این بار کاری از کاپیتان سرخپوشان هم برنیامد و به جز یک صحنه مشکوک به پنالتی در نزدیکی محوطمه جریمه، او هم نتوانست روی دروازه ملوان کاری کند.

تعویضی بعدی پرسپولیس نبیل باهویی بود که با ورود او قرمزها دوباره به سیستمی با یک مهاجم تخصصی برگشتند، اما این مهاجم سوئدی در سومین بازی خود دور از فرم مطلوب نشان داد تا پرسپولیس بدون گل زده زمین را ترک کند.

حالا نکته مهم این است که به زودی مهدی ترابی هم آماده ورود به زمین خواهد شد تا نامش از بین نیمکت‌نشینان خط بخورد تا عملا دست یحیی روی نیمکت ذخیره خالی شود و امید عالیشاه و تا حدی محمد عمری اصطلاحا تنها بازیکنان کاردربیار سرخپوشان شوند.

اگرچه وحید امیری هم به زودی به این جمع ملحق خواهد شد اما همچنان نیاز به یک مهاجم قاتل و گلزن روی نیمکت سرخپوشان حس می‌شود، موقعیتی که فصل گذشته تا حدی آل‌کثیر و عبدی و البته شیخ دیاباته در این تیم داشتند اما نبیل باهویی از هر سه این نفرات ضعیف‌تر نشان داده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.