تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1402 - 11:38
کد خبر : 134225

پرسپولیس به دنبال بازگرداندن باقری

پرسپولیس به دنبال بازگرداندن باقری

آرمان شرق-گروه ورزش:حسین خبیری یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: آقاکریم اسطوره اخلاق است و نمی‌شود ارزشها و زحماتش را در پرسپولیس فراموش کرد. مدیران و بزرگان باشگاه در تلاش هستند قضیه حل بشود تا در خدمت آقاکریم باشیم.

 پرسپولیس به دنبال بازگرداندن باقری

پرسپولیس به دنبال بازگرداندن باقری/تایید مذاکره با عزت اللهی

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس احتمال پیوستن سعید عزت اللهی به این تیم را رد نکرد و گفت: مدیران باشگاه در تلاش برای بازگرداندن کریم باقری که زحماتش فراموش نشدنی است، هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که عدم تمدید قرارداد کریم باقری مربی پرسپولیس با این باشگاه واکنش‌های زیادی به دنبال داشت و انتقادات زیادی از مدیرعامل پرسپولیس را ایجاد کرد، به نظر می‌رسد مواضع باشگاه در قبال این مربی باتجربه در حال تغییر است.

حسین خبیری در مصاحبه با شبکه خبر پیرامون اظهارات اخیر امیر عابدینی، مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس که عنوان کرده یک فرد در ونکوور کانادا بخاطر حمایت مالی قابل توجه از سرخ‌پوشان دستور حذف کریم باقری از کادر فنی تیم را داده است، گفت: آقای باقری اسطوره باشگاه پرسپولیس است و هیچکس نمی‌تواند خدمات و ارزش‌های ایشان را با این صحبت‌ها کمرنگ کند. اصلا این موضوع که گفته شده بخاطر علایق یک شخص چنین تصمیمی گرفته شده را تکذیب می‌کنم، چراکه اصلا این مسئله صحت ندارد.

او با ابراز امیدواری از حل مشکل کریم باقری توسط مدیریت باشگاه عنوان کرد: اینطور نیست که نظر شخصی یک آدم به نظر یک تشکیلات و مجموعه قالب شود. البته بنده این مسئله را به شدت تکذیب می‌کنم، چراکه ایشان(فرد ساکن در کانادا) نه فقط در مورد آقای باقری، بلکه در خصوص هیچ شخص دیگری نظر نمی‌دهد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: مطمئن باشید اگر همچین اتفاقی هم افتاده بود، تشکیلات مدیریتی باشگاه پرسپولیس آنقدر در چارچوب حرکت می‌کند که نسبت به این مسائل توجهی ندارد و البته به نظرم نسبت به این بنده خدا هم اجحاف شده و از سوی دیگر انسان دلسوزی است.

خبیری تصریح کرد: همین شخص که آقای عابدینی گفتند، در زمان مدیریت ایشان در باشگاه پرسپولیس نیز کمک می‌کرد. الان هم سیستم باشگاه پرسپولیس طوری است که اگر هر شخصی هم کمک می‌کند، ثبت و ضبط می‌شود؛ در حالی که در گذشته اینطور نبود.در حق آن بنده خدا اجحاف کردند چون انسان شریفی است و به تیم محبوب خود کمک می‌کند تا موفق شود و باشگاه پرسپولیس نیز آنقدر ساختار مالی شفافی دارد که این مسائل را پنهان نمی‌کند و این اظهارات در شان پرسپولیس نیست. نه تنها ایشان دخالتی نمی‌کند، بلکه بنا نیست هیچکس در صورت کمک مالی، اظهار نظر هم داشته باشد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: خیلی‌ها هستند که می‌خواهند با پرداخت پول نظرشان را در پرسپولیس اعمال کنند، اما باشگاه اگر درگیر این مسائل شود، به این افتخارات، قهرمانی‌ها و آرامش فعلی نمی‌رسید. ما قهرمانی‌ها را بدون حاشیه کسب کردیم و در طول دو دهه اخیر چنین آرامشی نداشتیم و این هماهنگی هیئت مدیره و مدیریت باشگاه نیز بی‌سابقه بوده است.

حسین خبیری یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: آقاکریم اسطوره اخلاق است و نمی‌شود ارزشها و زحماتش را در پرسپولیس فراموش کرد.

خبیری ادامه داد: مدیران و بزرگان باشگاه در تلاش هستند قضیه حل بشود تا در خدمت آقاکریم باشیم.

پرسپولیس که تاکنون با شهاب زاهدی، مسعود ریگی و حسین کنعانی زادگان قرارداد امضا کرده است، در تلاش برای جذب بازیکنان دیگر مدنظر یحیی گل محمدی است. از جمله این بازیکنان سعید عزت اللهی است که شایعات زیادی از مذاکره او با پرسپولیس مطرح شده است.

خبیری با تایید صحبت پرسپولیس با این هافبک تیم ملی گفت: عزت اللهی جزو گزینه‌های ما هست. آقای درویش (مدیرعامل پرسپولیس) همیشه سورپرایز می‌کند و شاید دیدید یکهو بی خبر یک بمبی را منفجر کردند!

عضو هیات مدیره پرسپولیس در ادامه با بیان اینکه اصطلاح «منفجر کردن بمب» خوب نیست، گفت: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و اینها اصطلاحات خوبی برای پرسپولیس نیست.

خبیری در پایان گفت: بله آقای عزت اللهی با پرسپولیس در حال مذاکره است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.