تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 7:02
کد خبر : 140159

پرسپولیس باز هم بیشترین سهمیه را در اردوی تیم ملی دارد

پرسپولیس باز هم بیشترین سهمیه را در اردوی تیم ملی دارد

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس باز هم بیشترین سهمیه را در اردوی تیم ملی خواهد داشت و ۶ بازیکن این تیم بعد از بازی با گل گهر سیرجان برای حضور در اردوی اردن دعوت می شوند.

پرسپولیس باز هم بیشترین سهمیه را در اردوی تیم ملی دارداستقلال پرسپولیس

پرسپولیس باز هم بیشترین سهمیه را در اردوی تیم ملی خواهد داشت و ۶ بازیکن این تیم بعد از بازی با گل گهر سیرجان برای حضور در اردوی اردن دعوت می شوند.

خبرورزشی: پرسپولیس باز هم بیشترین سهمیه را در اردوی تیم ملی خواهد داشت و ۶ بازیکن این تیم بعد از بازی با گل گهر سیرجان برای حضور در اردوی اردن دعوت می شوند.پیش بینی می شود بیرانوند،پورعلی گنجی،کنعانی زادگان،سرلک،امیری و ترابی به اردو دعوت شوند. از این جمع کنعانی زادگان در اردوی قبلی به دلایل انضباطی دعوت نشده بود اما برای این اردو شانس دارد. سعید صادقی هم که در گل گهر شاگرد قلعه نویی بود، از شانس کمی برخوردار است.

از استقلال هم نفراتی چون حسینی ،چشمی و مرادمند شانس حضور در اردو را دارند و در مورد مهرداد محمدی هم باید دید امیر چه تصمیمی می گیرد.حسینی در اردوی قبلی نبود اما با توجه به درخشش در لیگ برتر می تواند با تیم ملی به اردن برود.تیم ملی از ۲۱ تا ۲۴ مهرماه در تورنمنت چهارجانبه اردن شرکت خواهد کرد و طبق برنامه قرار است ۲۵ مهرماه به تهران برگردد تا بازیکنان در اختیار تیمهای خود قرار بگیرند. البته هفته هشتم لیگ برتر احتمالا باز هم به خاطر لیگ قهرمانان آسیا به تعویق می افتد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.