تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آبان 1402 - 22:10
کد خبر : 143032

پرسپولیس ؛ خودزنی به کام حریفان!

پرسپولیس ؛ خودزنی به کام حریفان!

آرمان شرق-گروه ورزش:بدون شک پرسپولیس ها مانند هر تیم دیگری مشکلاتی دارند اما این باعث نمی شود که در کوران رقابت ها تمرین تیم تعطیل شود و قطعا در چنین شرایطی تیم ضرر خواهد کرد البته امروز باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که اعتصاب به پایان رسیده است اما حرکت بازیکنان به خوبی نشان داد که وضعیت مدافع عنوان قهرمانی علاوه بر درون زمین در بیرون از زمین هم خوب نیست.

پرسپولیس ؛ خودزنی به کام حریفان!

شفقنا ورزشی – پرسپولیس در حالی که بازی های بسیار حساسی را پیش رو دارد بار دیگر وارد حاشیه و جنجال شد. بدون شک در این شرایط تنها حریفان تیم خوشحال خواهند شد.

سرخ پوشان پایتخت در ۴ بازی اخیر خود تنها ۳ امتیاز کسب کرده اند و این باعث شد تا هم صدر جدول رده‌بندی را در رقابت های لیگ برتر از دست دهند و هم در لیگ قهرمانان اروپا شرایط برای صعود تیم سخت شود.

پرسپولیس بدترین و بحرانی ترین روزهای خود را با یحیی گل محمدی تجربه می‌کند و تاکنون تیم چنین شرایطی را تجربه نکرده است. سرخ پوشان پایتخت با صدر جدول رده‌بندی ۵ امتیاز فاصله دارند و در لیگ قهرمانان آسیا هم با تیم صدرنشین ۵ امتیاز اختلاف دارند و این وضعیت تیم را به خوبی نشان می دهد.

درحالیکه پرسپولیس این شرایط سخت را تجربه می‌کند و مهم تر اینکه چهار بازی سرنوشت ساز و حساس را پیش رو دارد بازیکنان به خاطر اختلاف با مدیریت باشگاه دیروز تمرین نکردند.

پرسپولیس دفعه قبل هم که یحیی تمرین تیم را به خاطر مشکلات مالی چند روز تعطیل کرد به مشکل خورد و در شروع لیگ در سه بازی تنها ۲ امتیاز کسب کرد.

این بار هم پرسپولیس باوجود آنکه ۴ بازی بسیار حساس در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارد بازیکنان دست به اعتصاب زده اند و قطعا این خود زنی به سود حریفان و البته ضرر تیم یحیی خواهد بود.

بدون شک پرسپولیس ها مانند هر تیم دیگری مشکلاتی دارند اما این باعث نمی شود که در کوران رقابت ها تمرین تیم تعطیل شود و قطعا در چنین شرایطی تیم ضرر خواهد کرد البته امروز باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که اعتصاب به پایان رسیده است اما حرکت بازیکنان به خوبی نشان داد که وضعیت مدافع عنوان قهرمانی علاوه بر درون زمین در بیرون از زمین هم خوب نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.