تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1403 - 13:17
کد خبر : 150957

واگذاری پرسپولیس به شرکت‌های تابعه یک بانک انجام می‌شود

واگذاری پرسپولیس به شرکت‌های تابعه یک بانک انجام می‌شود

آرمان شرق-گروه ورزش: با توجه به اینکه مصوبه قبلی در اسفند ماه سال گذشته مربوط به واگذاری باشگاه پرسپولیس مورد تأیید هیئت واگذاری قرار نگرفت، قرار شد آگهی مزایده جدیدی منتشر شود تا از طریق شرکت‌های تابعه بانک‌‌های غیردولتی این اتفاق بیفتد. به همین دلیل منتظریم مراحل تشریفات قانونی طی شود. پس از خاتمه این روند، مشخص می‌شود چه شرکت و بانک‌هایی برای مزایده ثبت نام کرده‌‌اند و پس از اینکه اهلیت‌شان مشخص شد، به اطلاع مردم می‌رسد.

واگذاری پرسپولیس به شرکت‌های تابعه یک بانک انجام می‌شود

برگزاری چهارمین جلسه مجوز حرفه‌ای پرسپولیس و استقلال با حضور وزیر ورزش

چهارمین جلسه بررسی روند اخذ مدارک حرفه‌ای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در ادامه جلسات گذشته با موضوع بررسی روند اخذ مدرک حرفه‌ای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، صبح امروز (چهاردهم فروردین) چهارمین جلسه با حضور وزیر ورزش و جوانان و دیگر مسئولان مربوطه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال و مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس به نمایندگی از مدیرعامل این باشگاه، آخرین اقدامات در تکمیل مدارک لازم را تشریح کردند و سپس مدیر صدور مجوز حرفه‌ای توضیحاتی درباره فرایندهای قانونی و طی شده از سوی دو باشگاه و همچنین اقدامات باقی مانده و لازم در راه اخذ این مدارک را ارائه کرد.

در این جلسه تأکید شد دیگر بخش‌های باقی مانده با توجه به اولتیماتوم زمانی کنفدراسیون فوتبال آسیا تکمیل و پیش از به پایان رسیدن زمان قانونی از سوی دو باشگاه بارگذاری شود.

وزیر اقتصاد و دارایی، توضیحاتی را در خصوص روند واگذاری باشگاه پرسپولیس ارائه کرد.

سیداحسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت در بخشی از اظهاراتش در نشست خبری امروز با اشاره به روند واگذاری باشگاه پرسپولیس به یکی از بانک‌ها گفت: با توجه به اینکه مصوبه قبلی در اسفند ماه سال گذشته مربوط به واگذاری باشگاه پرسپولیس مورد تأیید هیئت واگذاری قرار نگرفت، قرار شد آگهی مزایده جدیدی منتشر شود تا از طریق شرکت‌های تابعه بانک‌‌های غیردولتی این اتفاق بیفتد. به همین دلیل منتظریم مراحل تشریفات قانونی طی شود.

وی افزود: پس از خاتمه این روند، مشخص می‌شود چه شرکت و بانک‌هایی برای مزایده ثبت نام کرده‌‌اند و پس از اینکه اهلیت‌شان مشخص شد، به اطلاع مردم می‌رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.