تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1402 - 10:52
کد خبر : 144513

هم ذات پنداری علیپور با گولسیانی!/ هواداران به گولسیانی فرصت دهند

هم ذات پنداری علیپور با گولسیانی!/ هواداران به گولسیانی فرصت دهند

آرمان شرق-گروه ورزش:مهاجم اسبق پرسپولیس با بیان خاطراتی از پنالتی از دست رفته خودش از هواداران خواست به گولسیانی فرصت دهند.

جی پلاس؛ علی علیپور که سابقه شکست الدحیل با پیراهن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را دارد، درباره باخت پرسپولیس گفت: اتفاق بدی بود. پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کرد و کاملا با فشاری که هواداران ایجاد کردند بر بازی مسلط بود. فکر می کنم می شد در همان ۱۵ دقیقه اول با ۲، ۳ گل پیش بیفتد. در ادامه الدحیل گل زد و بعد از این گل دیگر خودش را در زمین پیدا کرد.

وی ادامه داد: در دیدار مقابل ماشین سازی من خودم پنالتی خراب کردم. حامد لک آن بازی ما را خیلی اذیت کرد و من دلم می خواست به شکلی گل بزنم که بتوانم یک خوشحالی خاص انجام بدهم اما چیپ زدم. در پایان آن بازی من فحش خوردم اما می دانم که تقصیر خودم بود. برای من به عنوان یک ایرانی شاید راحت باشد که با این مسائل کنار بیایم و آمدم اما گولسیانی بازیکن خارجی است و ممکن است نتواند آسان از زیر این فشار خارج شود. من خواهش می کنم که هواداران او را درک کنند. من به خوبی می دانم او الان چه حالی دارد.

علیپور که دوران مصدومیت طولانی مدتش به پایان رسیده وضعیت زانویش را خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با رسیدن به اوج آمادگی نقش موثری در تیم باشگاهی اش داشته باشد و دوباره به تیم ملی هم دعوت شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.