تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آبان 1401 - 17:55
کد خبر : 116907

هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی برگزار می‌شود

هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی برگزار می‌شود

آرمان شرق-گروه ارتباطات:«دبیرخانه جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران» با هدف ارتقای دانش دست‌اندرکاران روابط عمومی، معرفی الگوهای موفق، شناسایی نقاط ضعف و قوت، معرفی و شناسایی استعدادها، ایجاد رقابت سالم، تشویق و ترغیب به امر فعالیت علمی – تخصصی در روابط عمومی و نیز کمک به ارتقای کیفی فعالیت‌های روابط عمومی در کشور، نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران را در روز سه شنبه ۲۲ آذر ماه سال ۱۴۰۱ سال جاری برگزار خواهد کرد.

هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی برگزار می‌شود

هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی طی روزهای ۲۲ – ۲۱ آذرماه سالجاری در تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش دبیرخانه این رویداد، موضوع این دوره سمپوزیوم “روابط عمومی شبکه ای” خواهد بود و در بخش مطالعه و پنل های علمی موردی، نقش این نوع روابط عمومی در صنعت گردشگری مورد توجه قرارخواهد گرفت.
ضمناً این دوره از سمپوزیوم، با حمایت معنوی انجمن بین المللی روابط عمومی و مشارکت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار خواهد شد. همچنین در حاشیه این رویداد علمی، نوزدهمین دوره “جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران” با رویکرد انتخاب و معرفی روابط عمومی های برتر سال ۱۴۰۰ در دو بخش ملی و استانی، و نیز مدیران ارشد ارتباط گستر، مدیران و کارشناسان برتر روابط عمومی و تجلیل از دستاوردهای علمی روابط عمومی در دو سال اخیر برگزار خواهد شد. همچنین در روز ۲۰ آذرماه، دو کارگاه آموزشی با تدریس مدرسان برتر به شکل مجازی برگزار خواهد شد.
بررسی نقش روابط عمومی در توسعه گردشگری

نقش و کارکردهای روابط عمومی در توسعه گردشگری در هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی مورد بحث و بررسی قرارمی‌گیرد. به گزارش دبیرخانه این رویداد در هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی که طی روزهای ۲۲ – ۲۰ آذرماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد، توجه ویژه ای به موضوع “نقش و کارکردهای روابط عمومی در توسعه گردشگری” خواهد شد.
براین اساس، علاوه بر برگزاری یک کارگاه آموزشی در ۲۰ آذرماه تحت عنوان “روابط عمومی در آژانس های گردشگری و هتل ها”، در روز دوشنبه ۲۱ آذرماه نیز ۷ مقاله تخصصی توسط چند سخنرانی و خارجی در باب “نقش و کارکردهای روابط عمومی در توسعه گردشگری” توسط سخنرانان ایرانی و غیرایرانی ارائه خواهد شد.
در این روز همچنین چند سخنرانی توسط مسئولان گردشگری کشور ارائه خواهد شد و در مراسم اختتامیه، از روابط عمومی برتر حوزه غیردولتی گردشگری تقدیر خواهد شد.
همچنین در روز سه شنبه ۲۲ آذر ماه، نیز ضمن ایراد سخنرانی توسط وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نشان ویژه ارتباطات گردشگری به برترین روابط عمومی بخش گردشگری کشور اعطاء خواهدشد.
فراخوان نوزدهمین دوره جشنواره برترینهای روابطعمومی کشور
دبیرخانه جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، روابط عمومی سازمان های دولتی، غیردولتی و بخش خصوصی برای مشارکت در نوزدهمین دوره این رویداد دعوت کرد.
بنابه این گزارش، نوزدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی که برگزیدگان خود را در روز سه شنبه ۲۲ آذر ماه، در دو سطح ملی و استانی و ۷ رشته شامل “برنامه ریزی ارتباطی و پیوست های ارتباطی”، “مدیریت راهبردی روابط عمومی”، “ارتباطات الکترونیکی و مجازی”، “ارتباطات مردمی”، “ارتباطات رسانه ای”، “پژوهش های ارتباطی” و “ارتباطات فرهنگی” معرفی خواهد کرد. براین اساس، روابط عمومی های داوطلب برای حضور در این دوره، از هم اکنون حداکثر تا ۵ آذر ماه فرصت دارند تا آثار و مستندات عملکردی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. ضمناً شماره تماس دبیرخانه جشنواره ۶۶۹۰۵۲۷۱ برای هماهنگی های لازم اعلام می شود.
خاطرنشان می سازد، یکی از بخش‌های مهم رویداد سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی (بخش افتتاحیه و اختتامیه)، معرفی برترین‌های روابط عمومی‌های ایران در رشته‌های مختلف فعالیتی است؛ درواقع، «دبیرخانه جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران» با هدف ارتقای دانش دست‌اندرکاران روابط عمومی، معرفی الگوهای موفق، شناسایی نقاط ضعف و قوت، معرفی و شناسایی استعدادها، ایجاد رقابت سالم، تشویق و ترغیب به امر فعالیت علمی – تخصصی در روابط عمومی و نیز کمک به ارتقای کیفی فعالیت‌های روابط عمومی در کشور، نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران را در روز سه شنبه ۲۲ آذر ماه سال ۱۴۰۱ سال جاری برگزار خواهد کرد. در این دوره از جشنواره، آثاری مورد بررسی قرار می‌گیرند که از اول دی ماه سال ۱۴۰۰ تا اول آذر ماه سال ۱۴۰۱ تولید شده باشند. مهلت ارسال آثار حداکثر تا ۵ آذر ماه ۱۴۰۱ خواهد بود، لیکن ارسال آثار از هم ‌اینک امکان‌پذیر است.
علاقه‌مندان می توانند از هم اینک ضمن تماس با شماره های تماس ۶۶۵۶۴۴۵۸ – ۶۶۵۶۴۴۵۹ برای ثبت نام اقدام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.