تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1402 - 11:47
کد خبر : 128186

۱۱ بمب پرسپولیس برای دربی/ ترکیب سرخپوشان برابر استقلال

۱۱ بمب پرسپولیس برای دربی/ ترکیب سرخپوشان برابر استقلال

آرمان شرق-گروه ورزش:شنیده‌ها از تمرین پرسپولیس اینطور است که بازیکنان پرسپولیس برای دربی بمب انگیزه هستند و حتی همین انگیزه بالا کار گل محمدی را برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی سخت کرده است. همچنین چند ستاره پرسپولیس در صحبت با نزدیکان خود مدعی شدند که برای شروع دربی لحظه شماری می‌کنند و البته پرسپولیس متفاوتی را روز دربی خواهید دید.

۱۱بمب پرسپولیس برای دربی/ ترکیب سرخپوشان برابر استقلالترکیب احتمالی پرسپولیس لو رفت

از اردوی پرسپولیسی‌ها خبر می‌رسد که یحیی گل‌محمدی ترکیب اصلی تیمش برای دیدار با استقلال را برگزیده است.

براین اساس علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی و محمد عمری ۱۱ بازیکن اصلی پرسپولیس در دیدار حساس با استقلال خواهند بود.

این درحالی است که پیش از این گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر احتمال فیکس شدن کمال کامیابی‌نیا، وحدت هنانوف، عیسی آل‌کثیر و حتی لئاندرو پریرا شنیده می‌شد!

بازیکنان پرسپولیس در تمرینات پیش از دربی تهران بسیار باانگیزه هستند.

خبری مهم از پرسپولیس رسید

حساس ترین دربی سال‌های اخیر یکشنبه به میزبانی پرسپولیس برگزار می‌شود و شاگردان یحیی گل محمدی برای رسیدن به صدر و باقی ماندن در کورس قهرمانی نیاز مبرمی به کسب پیروزی در این بازی دارند.

دربی پیش رو برای هر دو تیم بسیار مهم است ولی پرسپولیسی‌ها چون یک امتیاز از دو رقیب خود کمتر دارند، فقط با برد می‌توانند امیدوار به قهرمانی باشند. نکته جالب اینجاست که پرسپولیسی‌ها سیاست سکوت را قبل از دربی در پیش گرفتند و هیچ حرفی در مورد این بازی نمی‌زنند.

شنیده‌ها از تمرین پرسپولیس اینطور است که بازیکنان پرسپولیس برای دربی بمب انگیزه هستند و حتی همین انگیزه بالا کار گل محمدی را برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی سخت کرده است. همچنین چند ستاره پرسپولیس در صحبت با نزدیکان خود مدعی شدند که برای شروع دربی لحظه شماری می‌کنند و البته پرسپولیس متفاوتی را روز دربی خواهید دید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.